Geplaatst 10 april 201411 jr. Toeval of niet maar in de 50-ste jaargang komt de grootste Top 40- hit ooit voor van Pharrell Williams met 'Happy'. Deze week staat die nog steeds op nr 12 in zijn 35-ste week, dus zal die het denk ik nog wel eventjes volhouden in de top 40. Zie link: http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/muziek/22495656/___Happy__grootste_Top_40-hit_ooit__.html Gr, Melle
Geplaatst 10 april 201411 jr. Wat was ook alweer de grootste top 40-hit aller tijden in 1974, de nr.1 van de top 1000? Zorba de Griek? Dan vind ik dit toch leuker... Paul
Geplaatst 11 april 201411 jr. Pharrell Williams - Happy , had er nog nooit van gehoord en daarom maar even via you tube geluisterd waarna ik opeens moest denken aan stukje tekst uit de conference Opa van Wim Sonneveld "ik ben te oud voor die rotzooi" . vr gr Jan
Geplaatst 11 april 201411 jr. Echt? Ik word altijd heel vrolijk van dat plaatje, net als trouwens van Get Lucky door Daft Punk, gezongen door diezelfde Pharrell Williams en met de slaggitaar van de briljante Nile Rodgers (Chic). Paul
Geplaatst 11 april 201411 jr. Echt? Ik word altijd heel vrolijk van dat plaatje, net als trouwens van Get Lucky door Daft Punk, gezongen door diezelfde Pharrell Williams en met de slaggitaar van de briljante Nile Rodgers (Chic). Paul Helemaal mee eens Paul. Wat mij betreft mag Blurred Lines ook in het rijtje.
Geplaatst 11 april 201411 jr. Ondanks de vrij uitgebreide playlist bij Sublime Fm, zijn de drie betreffende nummers, bij dat radiostation volledig doodgedraaid en kan ik ze nu (helaas) niet meer aanhoren. Robin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.