Geplaatst 21 april 201411 jr. Een dagje Radio kijken, dat was het op de Veronicadag vanaf de Norderney op zaterdag 19 april. Een kort videoverslag staat nu online. Watching Radio, that’s what we did again on the 19th of April in Amsterdam, live from The Norderney, the old Radio Veronica ship. Here’s a short video report from that day. Of voor de mobile apparaten en Duitsland : http://www.youtubereplay.net/watch?v=X6EdILnuSHg
Geplaatst 22 april 201411 jr. Ik kan 'm hier nog niet zien... Youtube is geblokkeerd.... Zodra ik kan, kijk ik even!!
Geplaatst 22 april 201411 jr. Goede prof video. Eindelijk iemand die een aftak pakt van het radio-signaal als je een jock filmt, klasse. Intervieuws van Helene ook leuk.
Geplaatst 22 april 201411 jr. Een dagje Radio kijken, dat was het op de Veronicadag vanaf de Norderney op zaterdag 19 april. Een kort videoverslag staat nu online. Watching Radio, that’s what we did again on the 19th of April in Amsterdam, live from The Norderney, the old Radio Veronica ship. Here’s a short video report from that day. Of voor de mobile apparaten en Duitsland : http://www.youtubereplay.net/watch?v=X6EdILnuSHg Leuke bijdrage. Even uit pure nieuwsgierigheid. Waarmee monteer jij je filmpjes?
Geplaatst 26 april 201411 jr. onderste link al geklikt Rob? Ja, maar werkte ook niet. Inmiddels heb ik de film natuurlijk al lang bekeken en die geeft weer een prachtige indruk van de dag. Prima werk weer, Alex! Wanneer kunnen we de eerste avondvullende film van je verwachten? ;)
Geplaatst 28 april 201411 jr. Mooie opname Alex , leuke afwisselende montage , prettige aanvulling Duim omhoog Bedankt
Geplaatst 29 april 201411 jr. Wat een heerlijke momentopname van die bewuste Veronicadag 2014 Norderney Amsterdam, voor al diegene die niet aanwezig zijn konden. Tevens een prachtige mix van actuele momenten, interview en oude archiefbeelden. Bedankt hoekkeoh voor deze professionele samenvatting van een dagje Radio kijken. Pierre Addicted To Music
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.