Geplaatst 4 mei 201411 jr. Drie Radio 2 opnamen zonder verdere gegevens. Ook niet echt geluisterd naar de inhoud. Ik hoop dat jullie de ontbrekende gegevens kunnen aanvullen. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 6 mei 201411 jr. Drie Radio 2 opnamen zonder verdere gegevens. Ook niet echt geluisterd naar de inhoud. Ik hoop dat jullie de ontbrekende gegevens kunnen aanvullen. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Was een woensdag. VOO dus. Bart 7-9, Will 12-13, Bart 14-15 gok ik Edwin
Geplaatst 7 mei 201411 jr. Die dag woensdag 18 april 1990 werd het 30 jarig bestaan van Veronica gevierd. Tussen 07.00-09.00 Ook Goeiemorgen en de opname 12.00-13.00 Will Luikinga met Will Wil Wel en de opname tussen 14.00-15.00 Terug in de tijd met Bart van Leeuwen. Groetjes, Frank.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.