Geplaatst 4 mei 201411 jr. Deze track komt van een Production Source LP af en is door de TROS gebruikt voor een jingle. Het enige wat ik mij van de jingle kan herinneren is dat die kippengeluiden of tok-tok bevatte. Tja, het klinkt vaag, ik weet het. Wie weet welke jingleik bedoel? https://soundcloud.com/simonfex/tm-production-source-track-tros-jingle SF
Geplaatst 4 mei 201411 jr. Ja wat zal ik zeggen-schrijven? Ieder z'n hobby, maar ik moet wel erg glimlachen hoor bij deze vraag................... Als ik nu zeg -schrijf dat Ad Roland die ooit eens gebruikte, kun je de slaap dan vatten? ( hi ) Juul
Geplaatst 4 mei 201411 jr. Ja wat zal ik zeggen-schrijven? Ieder z'n hobby, maar ik moet wel erg glimlachen hoor bij deze vraag................... Als ik nu zeg -schrijf dat Ad Roland die ooit eens gebruikte, kun je de slaap dan vatten? ( hi ) Juul Ja, het gaat ver, ik weet het en er zijn geen pillen voor. Ad Roland? Dat zou best eens kunnen. De muziek is mij meer bijgebleven dan de originele jingle. Maar iets met kippen,kippen,kippen. Dank
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.