Geplaatst 7 mei 201411 jr. Gewoon, omdat het leuk is om die dingen na zoveel jaar weer eens te horen, is hier een compilatie van het JAM jinglepakket The Best Show voor de TROS. Het was zeker niet het beste TROS pakket, want dat was Winning Score, maar wel heel erg typisch TROS en mooi ingezongen. . Beschouw dit maar als een ode aan een omroep waar de laatste 10 jaar vakkundig de ziel is uitgesloopt. Er is werkelijk niets meer over van wat ooit TROS was. Wat dit met jingles te maken heeft? Geen zak, maar ik moest het even kwijt. https://soundcloud.com/simonfex/jams-the-best-show-voor-tros SF
Geplaatst 7 mei 201411 jr. De TROS bestond toch wel meer dan uit al dat "Jingle gedoe"?. Waar tonnen ( guldens ) aan uitgegeven is.......... Juul Die ook niet zo veel meer heeft met de huidige TROS. Maar nog wel met een aantal collega's, gelukkig.
Geplaatst 8 mei 201411 jr. De TROS bestond toch wel meer dan uit al dat "Jingle gedoe"?. Waar tonnen ( guldens ) aan uitgegeven is.......... Juul Die ook niet zo veel meer heeft met de huidige TROS. Maar nog wel met een aantal collega's, gelukkig. Met mijn opmerking doelde ik op de -radio- programma's, niet op die jingles. Dat is maar bijzaak. IK behoorde niet tot de doelgroep van de TROS, maar had wel groot respect voor een aantal radiomakers, verspreid over alle zenders.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.