Geplaatst 6 juni 201411 jr. Je hebt gelijk, ligt hier nog op de stapel. Wij gaan volgende week eerst een maand naar Brazilie, daarna komt het er snel aan! Vr. groet, Douwe Hoi Douwe, Neem je wel een "juichpak" mee ? Oh, nee mag niet in Barneveld, hier ook niet trouwens, maar wij hebben geen Jumbo. Veel plezier hoor! Juul
Geplaatst 8 juni 201411 jr. Hoi Douwe, Neem je wel een "juichpak" mee ? Oh, nee mag niet in Barneveld, hier ook niet trouwens, maar wij hebben geen Jumbo. Veel plezier hoor! Juul Morgen is er hier een protest in juichpakken Juul, maar ik heb een tennis tournooi dus kan niet meedoen. Dank voor je "veel plezier". Gaat zeker lukken. Douwe
Geplaatst 21 juli 201411 jr. Auteur Het heeft even geduurd, maar fase 1 is afgerond: Nu een serverkast naar de 1e verdieping zien te krijgen...
Geplaatst 22 juli 201411 jr. Auteur De grootste klus is gedaan: de kast. Nu vakantie vieren, komend weekend verder met de stroomvoorziening.
Geplaatst 27 juli 201411 jr. Auteur Vandaag zijn de laatste kabeltjes aangesloten. Daarmee is de verbouwing/verhuizing afgerond. De eerste cassettes zijn inmiddels weer opgenomen. Hier staat de eerste: http://www.iradiocafe.nl/forum/thread-9259.html
Geplaatst 1 augustus 201411 jr. Ik heb hier mijn huis ook helemaal vol met computers in een netwerk waar ik ook de dvd-recorders en het audio-gebeuren op aan heb gesloten. En de satelliet ontvanger en internetradio. Moet er niet aan denken om te verhuizen... Hier twee foto's van de pijpenla waarin ik 6 computers heb staan.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.