Geplaatst 19 mei 201411 jr. Weer een voorbeeld van hoe mooi Radio Mi Amigo klonk in 1974. Een bijzondere uitzending van Frans v.d. Drift op Drift met Frits Spits*** en Ad Petersen (Roland). Radio Mi Amigo 259 20-08-74 Frans van der Drift 15.00-16.00 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-EPZAINFNCTZ6.mp3 (Dank aan "jepatrick"/?) *** http://www.iradiocafe.nl/forum/thread-8385.html Robin
Geplaatst 19 mei 201411 jr. Van Frits had ik al melding gemaakt maar de opname bewaart voor een later moment :)
Geplaatst 19 mei 201411 jr. Auteur maar de opname bewaart voor een later moment Ik had (eigenlijk) al een beetje zo'n vermoeden. :-) Maar het blijft leuk Frits Spits in de (Betuwse Culemborg) Mi Amigo studio in 1974. Robin
Geplaatst 19 mei 201411 jr. Auteur Is dit de studio of de AM opname? Als ik naar het einde van de opname luister, lijkt het (toch?) een studiotape. Nu zou het leuk zijn, als jij de opname van de middengolf hebt. ;-) Robin
Geplaatst 20 mei 201411 jr. Nu zou het leuk zijn' date=' als jij de opname van de middengolf hebt. ;-)[/quote'] Die is er inderdaad. Maar die komt nog.
Geplaatst 20 mei 201411 jr. Hier een opname van hetzelfde programma, die enige tijd geleden bij de buren werd aangeboden. MiAmigo-19740820-1500-1600-FransVdDrift Volgens mij is het ook geen middengolfopname. Hij klinkt iets minder helder dan die van Robin, die sneller loopt. Martin
Geplaatst 20 mei 201411 jr. Auteur Hier een opname van hetzelfde programma, Is er ook nog een vierde versie van dit programma? :-) Robin
Geplaatst 20 mei 201411 jr. Is er ook nog een vierde versie van dit programma? :-) Ja! De middengolf komt eraan, maar... geduld :)
Geplaatst 20 mei 201411 jr. Auteur Ja! De middengolf komt eraan, maar... geduld Ja dat weet ik. :-) Met vierde versie, bedoel ik een eventuele andere opname, die nog bestaat naast die middengolfopname, de versie van Martin en mijn versie. Kun je het nog volgen? ;-) Robin
Geplaatst 20 mei 201411 jr. Kun je het nog volgen? ;-) Ja, er is nog een vierde versie, een 'derde' digitale opname van de studio.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.