Geplaatst 11 juni 201411 jr. We kennen het allemaal, Herb Alpert en zijn 'niks aan de hand tune' Spanish Flea. Echter, ik hoorde laatst op TV een nagenoeg identiek nummer die een fractie anders is gespeeld. Weet iemand van wie dat is? Via Google kom ik in ieder geval niet verder... Dit is het origineel: www.youtube.com/watch?v=UcAzR2QyPCI&feature=kp
Geplaatst 11 juni 201411 jr. Harm, Er zijn diverse alternatieve 'uitvoerenden'. In de jaren 60 o.a. door de Italiaanse groep "I Flippers": Verder nog een waslijstje (al dan niet met zang): Kathy Kirby (UK), Marijan Domic (Joegoslavie), Blueberry Hill Band (US), Santa B. Boys (jaren 90) Franse titel: La Petite Puce. Ook weer door diverse uitvoerenden: Sacha Distel, Annie Cordy. Succes met je verder zoektocht. Gr., Frits
Geplaatst 11 juni 201411 jr. José Moreno, Toots Tielemans, Mantovani, Alan Tew, The Tequila Brass, Edmundo Ross en ga zo maar door...
Geplaatst 11 juni 201411 jr. Voor andere suggesties hou ik mij aanbevolen... http://www.allmusic.com/search/songs/Spanish+Flea Succes met zoeken. ;-) Robin
Geplaatst 12 juni 201411 jr. En welke was het? We zijn natuurlijk wel benieuwd waar jouw oor op is gevallen.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.