Geplaatst 25 juni 201411 jr. Een C90 met Paul Graham. Caroline-19870818-1845-2020-PaulGraham Ja, weer van uitblinkende kwaliteit deze opname van Paul Graham, deejay die zomaar een beetje "uit de lucht kwam vallen". Peter Moore schrijft uitvoerig over hem in zijn uitstkende book Butterflay upon a wheele. De lotto 649 promo zit int geheugen gegrifd. In de zomer van 90 had men nog kortstondig de German statelottery. Circa een jaar geleden werd ik s avonds gebeld door zo'n colporteur die mij een Germanstate lottery contract aan de broek wilde smeren met als lokkertje zijn mededeling dat ik zowiezo 1000 euro had gewonnen. Toen ik reageerde met de opmerking dat ik geen 1000 euro wilde was de bodem onder zijn kletspraat verdwenen en hield het gesprek op. Paul de Haan.
Geplaatst 25 juni 201411 jr. Paul Graham, deejay die zomaar een beetje "uit de lucht kwam vallen". Voor het laatst gehoord in de ether op BIG L 1395 een aantal jaren geleden. "Paul joined Radio Caroline in 1987 and did several stints on board the legendary offshore station into 1988 mainly hosting the drive time shift along with news reading duties" http://www.bigl.co.uk/dj/paul-graham-0 Robin
Geplaatst 26 juni 201411 jr. hartelijk dank dat u al deze leuke herinneringen voor mij ,dat ik met een transistorradio,tje op straat lie weer levend maakt hier
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.