Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

FOUTJE! 3 keer achter elkaar dezelfde uitzending!

Featured Replies

Geplaatst

Helaas is er ergens een fout geslopen en is de uitzending die ik gister heb opgestuurd van Nederbeat op 192 die ingeprogrammeerd had moeten worden 12 juli om 19.00 niet uitgezonden. In plaats daar van is de uitzending van de vorige 2 weken nogmaals uitgezonden. In overleg met Ad besloten dat hij niet vloekend op de zaterdagavond met hamers naar zijn bandrecorders moet gaan omdat we er ver te laat achter waren. In plaats daarvan houden jullie de uitzending tegoed en gaat die de komende week draaien, met o.a. C+B, CUB, Fred de Wilde, Outsiders, Free, etc etc. Wat in het Veronica vat zit word alleen maar betere jenever zoals bekend, dus niet getreurd, volgende week is ie aan de de beurt ;)

Geplaatst
  • Auteur

Helaas is er ergens een fout geslopen en is de uitzending die ik gister heb opgestuurd van Nederbeat op 192 die ingeprogrammeerd had moeten worden 12 juli om 19.00 niet uitgezonden. In plaats daar van is de uitzending van de vorige 2 weken nogmaals uitgezonden. In overleg met Ad besloten dat hij niet vloekend op de zaterdagavond met hamers naar zijn bandrecorders moet gaan omdat we er ver te laat achter waren. In plaats daarvan houden jullie de uitzending tegoed en gaat die de komende week draaien, met o.a. C+B, CUB, Fred de Wilde, Outsiders, Free, etc etc. Wat in het Veronica vat zit word alleen maar betere jenever zoals bekend, dus niet getreurd, volgende week is ie aan de de beurt ;)

Geplaatst

Hoi Jan. Bedankt voor je reactie op mijn discussie. Volgende week dus een nieuwe aflevering. Ik ga dan zeker weer luisteren. Ik weet nu dat het om een foutje gaat en zoiets kan gebeuren.

Geplaatst

Hoi Jan. Bedankt voor je reactie op mijn discussie. Volgende week dus een nieuwe aflevering. Ik ga dan zeker weer luisteren. Ik weet nu dat het om een foutje gaat en zoiets kan gebeuren.

Geplaatst

Ach afgelopen nacht werd op Nieuws 24 het Journaal en Nieuwsuur van de vorige dag herhaald, ipv dezelfde dag zoals het hoort.

Schijnt moeilijk te zijn zo'n uitzendcomputer in de hand te houden.

Geplaatst

Ach afgelopen nacht werd op Nieuws 24 het Journaal en Nieuwsuur van de vorige dag herhaald, ipv dezelfde dag zoals het hoort.

Geplaatst
  • Auteur

Niet alleen uitzendcomputers Ruud ;)

Geplaatst
  • Auteur

Niet alleen uitzendcomputers Ruud ;)

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.