Geplaatst 15 juli 201411 jr. Vandaag, maar dan 43 jaar geleden waren Rob Out en Lex Harding te horen in de Tom Collinsshow. Waarom ? "Geen idee ". Zelfs het befaamde "radio dagboek" van onze Sanne bracht geen uitkomst. Ze had niet alles gehoord want ze was kennelijk aan het bollen rapen. Scholier hé? Even het zakgeld ophogen. donderdag 15 juli 1971 (bollen rapen) Deed Lex Muziek terwijl u werkt? Het is windkracht 8, en om 8 uur nemen Freek, Jan en Jaap afscheid vanaf een slingerende Veronica. Dan komt Meet de Beat met als gast Pim Oets. Van 9 tot 11 nonstop muziek. Enfin, lang leve de lol..........we gaan terug naar vandaag 43 jaar geleden, 15 juli 1971. Ik vond het op band 616 in ons archief. Het is een aircheck. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ZM3SQOEAPNSZ.mp3
Geplaatst 15 juli 201411 jr. Auteur Vandaag, maar dan 43 jaar geleden waren Rob Out en Lex Harding te horen in de Tom Collinsshow. Waarom ? "Geen idee ". Zelfs het befaamde "radio dagboek" van onze Sanne bracht geen uitkomst. Ze had niet alles gehoord want ze was kennelijk aan het bollen rapen. Scholier hé? Even het zakgeld ophogen. donderdag 15 juli 1971 (bollen rapen) Deed Lex Muziek terwijl u werkt? Het is windkracht 8, en om 8 uur nemen Freek, Jan en Jaap afscheid vanaf een slingerende Veronica. Dan komt Meet de Beat met als gast Pim Oets. Van 9 tot 11 nonstop muziek. Enfin, lang leve de lol..........we gaan terug naar vandaag 43 jaar geleden, 15 juli 1971. Ik vond het op band 616 in ons archief. Het is een aircheck. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ZM3SQOEAPNSZ.mp3
Geplaatst 15 juli 201411 jr. Curieus stukje. Alsof ze zomaar even bij Tom binnenvielen om de boel op stelten te zetten. Of Tom moest even weg, terwijl de band gewoon doorliep. Van Meet the Beat zou ik graag nog eens wat terughoren, maar ik ken alleen die aircheck (uit 1970? Zou ik moeten opzoeken) met gast Klaas Vaak waarin de Britse zeezenders onder de loep werden genomen. Paul
Geplaatst 15 juli 201411 jr. Curieus stukje. Alsof ze zomaar even bij Tom binnenvielen om de boel op stelten te zetten. Of Tom moest even weg, terwijl de band gewoon doorliep. Van Meet the Beat zou ik graag nog eens wat terughoren, maar ik ken alleen die aircheck (uit 1970? Zou ik moeten opzoeken) met gast Klaas Vaak waarin de Britse zeezenders onder de loep werden genomen. Paul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.