Spring naar bijdragen

15 juli 1971


Juul

Aanbevolen berichten

Vandaag, maar dan 43 jaar geleden waren Rob Out en Lex Harding te horen in de Tom Collinsshow. Waarom ?

"Geen idee ".

Zelfs het befaamde "radio dagboek" van onze Sanne bracht geen uitkomst. Ze had niet alles gehoord want ze was kennelijk aan het bollen rapen. Scholier hé? Even het zakgeld ophogen.

donderdag 15 juli 1971 (bollen rapen)

Deed Lex Muziek terwijl u werkt? Het is windkracht 8, en om 8 uur nemen Freek, Jan en Jaap afscheid

vanaf een slingerende Veronica. Dan komt Meet de Beat met als gast Pim Oets.

Van 9 tot 11 nonstop muziek.

Enfin, lang leve de lol..........we gaan terug naar vandaag 43 jaar geleden, 15 juli 1971. Ik vond het op band 616 in ons archief. Het is een aircheck.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ZM3SQOEAPNSZ.mp3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag, maar dan 43 jaar geleden waren Rob Out en Lex Harding te horen in de Tom Collinsshow. Waarom ?

"Geen idee ".

Zelfs het befaamde "radio dagboek" van onze Sanne bracht geen uitkomst. Ze had niet alles gehoord want ze was kennelijk aan het bollen rapen. Scholier hé? Even het zakgeld ophogen.

donderdag 15 juli 1971 (bollen rapen)

Deed Lex Muziek terwijl u werkt? Het is windkracht 8, en om 8 uur nemen Freek, Jan en Jaap afscheid

vanaf een slingerende Veronica. Dan komt Meet de Beat met als gast Pim Oets.

Van 9 tot 11 nonstop muziek.

Enfin, lang leve de lol..........we gaan terug naar vandaag 43 jaar geleden, 15 juli 1971. Ik vond het op band 616 in ons archief. Het is een aircheck.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ZM3SQOEAPNSZ.mp3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Curieus stukje. Alsof ze zomaar even bij Tom binnenvielen om de boel op stelten te zetten. Of Tom moest even weg, terwijl de band gewoon doorliep.

Van Meet the Beat zou ik graag nog eens wat terughoren, maar ik ken alleen die aircheck (uit 1970? Zou ik moeten opzoeken) met gast Klaas Vaak waarin de Britse zeezenders onder de loep werden genomen.

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Curieus stukje. Alsof ze zomaar even bij Tom binnenvielen om de boel op stelten te zetten. Of Tom moest even weg, terwijl de band gewoon doorliep.

Van Meet the Beat zou ik graag nog eens wat terughoren, maar ik ken alleen die aircheck (uit 1970? Zou ik moeten opzoeken) met gast Klaas Vaak waarin de Britse zeezenders onder de loep werden genomen.

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6413
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    San
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.