Spring naar bijdragen

Poster promo's


Juul

Aanbevolen berichten

Ik kwam net in m'n archief een mooie CD tegen die ik van oud collega Jurre Bosman kreeg. Jurre is tegenwoordig "baasje" bij de publieke omroep en kwam bij ons op de radioafdeling terecht als stagiaire. Ik dacht midden jaren 90.

Een jong bijdehand broekie uit het Oosten van ons land.

Maar ook erg leergierig. Een in mijn ogen echt "radiodier".

De hele radio afdeling stond vol met MAC computers en we hadden ook een werkruimte voor programmamakers waar een "grote" MAC stond met daarop ProTools. En prachtig audio programma. En onze Jurre was in die ruimte heel vaak te vinden.

Hij zei vaak tegen mij;"zal ik effe een promo voor Poster maken?"

En hup binnen no-time was die promo er. En vaak sprak ie hem nog zelf in ook.

Na een tijdje vroeg hij mij of ie soms ook niet eens een Poster mocht maken.

Geen probleem vind ik, maar ik wilde hem wel eerst horen voor uitzending. Welnu, alle Posters die Jurre maakte kwamen door de "censuur" die Daniel Dekker en ik hadden opgeworpen. Z'n studie brak ie af en zo werd een programmamaker geboren. ( Hij was het eigenlijk al, bij o.a. radio Oost) maar wisten wij veel in Hillywood............)

Bij mijn afscheid kreeg ik als kado een prachtige CD van Jurre met daarop in 17 minuten een mooie verzameling van Poster promo's die hij maakte.

Hij schreef er op: "Beste Juul, deze cd zegt alles"...... En aan het eind van de cd een persoonlijke boodschap.

Jurre is tegenwoordig dus baas in Hillversum: Adjunct-Zendermanager 3FM | Radio 6 Soul & Jazz | FunX. Nederland.

Ik vind het toch wel leuk dat ik aan het begin van dat alles heb mogen staan.

Hierbij de Poster promo's

http://www36.zippyshare.com/v/24491928/file.html

© Jurre Bosman - TROS radio.

Juul

295pc0h.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6427
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Sefke
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.