Geplaatst 3 augustus 201411 jr. Kan iemand mij vertellen hoe ik ingelogt kan blijven op dit forum? Het probleem is dat ik telken als ik verwissel van forumonderwerpen bij elke topic opnieuw moet in loggen. Vr gr Jan
Geplaatst 3 augustus 201411 jr. Ik ondervind het zelfde. Denk dat er ergens nog een moertje moet worden aangedraaid ;-)
Geplaatst 3 augustus 201411 jr. Ik heb geen idee wat de oorzaak is. Daarom een paar vragen (aan beide): * Wat is de browser (+ versienummer) * Wat is het besturingssysteem * Probeer eens de cache van je computer te legen. Meestal zit dit ergens bij instellingen.
Geplaatst 3 augustus 201411 jr. * Probeer eens de cache van je computer te legen. Meestal zit dit ergens bij instellingen. Ik had dit probleem ook vorige week. Ik heb toen de cache van mijn browser (Chrome) geleegd. Met de andere browsers had ik dit namelijk niet.
Geplaatst 3 augustus 201411 jr. Auteur Windows 7 en Google Chrome 36 , ook Firefox geprobeerd maar die geeft hetzelfde probleem. Vr gr Jan
Geplaatst 3 augustus 201411 jr. Auteur Harmen, ik heb jou suggestie uitgevoerd cache geheugen opgeruimd en kan nu weer op een normale manier gebruik maken van het forum. Hartelijk dank voor jou hulp. Vr gr Jan
Geplaatst 3 augustus 201411 jr. Nou, beetje vallen en opstaan hier, maar ik geloof dat het nu gaat zoals het hoort.
Geplaatst 5 augustus 201411 jr. Ja, het legen van je cache helpt om dit probleempje op te lossen. Dat was inderdaad bij mij ook het geval in Chrome. Nuttig voor alle andere bezoekers met dit ongemakje. Benno
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.