Geplaatst 6 augustus 201411 jr. Ik heb de poster uitgeprint via de stichting Norderney en hij hangt al een tijdje hier aan de muur, nu vraag ik mij al een tijdje af, je ziet er 3 personen op staan. Wie zijn dat eigenlijk.
Geplaatst 6 augustus 201411 jr. Zo vreemd is dat niet. Het postbusnummer van Radio Veronica was 218 en omdat de 1 en 2 centsmunten in Nederland afgeschaft zijn wordt de prijs afgerond op €2,20. Logisch toch? Iedere andere overeenkomst is toevallig. Gr.thijs
Geplaatst 6 augustus 201411 jr. Auteur Denk het euro teken even weg en de komma dan staat er 220 dat had iets met een andere boot te maken
Geplaatst 6 augustus 201411 jr. Moet toch kunnen op z'n tijd? Gr.thijs Moet kunnen, maar we zijn 5 reacties verder en behoorliojk afgedwaald van de vraag die Ton stelde. Zullen we maar weer teruggaan naar het oorspronkelijke onderwerp en als er behoefte aan is de golflengte van RNI bespreken in een nieuwe topic?
Geplaatst 7 augustus 201411 jr. Ik weet dat Ruud Doets de foto nam. Maar die weet toch niet meer wie er op staat? En hoe belangrijk is dat eigenlijk? Je ziet amper wat.
Geplaatst 7 augustus 201411 jr. Ik heb er ook al eens op zitten studeren, maar ben er niet uitgekomen. De foto zal gemaakt zijn vanuit de vlet, aan de takel daarvan is ook te zien dat deze niet op zijn plaats ligt. De vlet zal in beginsel door de "zeemannen" aan boord zijn neergelaten, dus de kans is groot dat het die mensen betreft.
Geplaatst 9 augustus 201411 jr. Vroeg ik me ook al af. Zou dat wel willen weten. Kwestie van vragen vermoedelijk De foto kan je beschouwen als een icoon. Je zou alleen al over die foto een uur lang radio kunnen maken. Bij het ontleden van de plaat zelf kom je vanzelf bij de mannetjes terecht die er op staan.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.