Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Jingle Tour De France

Featured Replies

Geplaatst

Het pakket waar dit uit komt is ook gebruikt door het Nederlands/Vlaamse radiostatio "Focus Fantastique".
Absoluut één van de leukste en mooiste pakketten qua muziek en sfeer.
"Radio Tour de France" gebruikte een aantal jingles uit dat pakket (waarvan ik de naam helaas niet weet).

Geplaatst

Zangpartij is in deze jingle erg slecht, dat zou beter kunnen.

Geplaatst

Ik vind dit pakket ook een van de mooiste die Radio Tour de France heeft gebruikt. Top!

Geplaatst
  • Auteur

Volgens is de kwaliteit van de opname ook niet al te best.

Het klinkt als een 5e generatie MP3.

Peter

Wat heeft dat met de zangpartijen te maken?

Dirk

Geplaatst

Ja die jingles van radio Tour De France zijn erg mooi nam ze vroeger altijd op , maar heeft iemand toevallig uit het pakket dat ook voor Focus Fantastique is gemaakt de losse jingle die ik al jaren zoek (Focus Fantastique draait weer een ouwe nummer 111111) zou toch leuk zijn als iemand daar nog wat van heeft liggen.

Geplaatst

Een inderdaad hel mooi pakket, alleen de zang loopt niet synchroon met de muziek, bij een jingle moet de tekst pieken, zoals dat heet, als het dat niet doet moet je echt luisteren, zo van wat wordt er nu weer gezongen. In nederland waren we altijd erg sterk in het maken van slecht verstaanbare jingles, niet alles natuurlijk maar wel veel. In de USA zou deze jingle zonder meer zijn afgekeurd.

Geplaatst

Mijn dank is groot rene, wat ben ik blij als een kind met dit fragment had ik maar het hele pakket weet wel dat bij ons in de buurt begin jaren 90 in arnhem en omstreken op 90.7FM ook Focus Fantastique zat als weekend station waarschijnlijk met een gekopieerd pakket uit belgie want er waren er meer van in nederland als piraat.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.