Spring naar bijdragen

Jingle Tour De France


skybird

Aanbevolen berichten

Ja die jingles van radio Tour De France zijn erg mooi nam ze vroeger altijd op , maar heeft iemand toevallig uit het pakket dat ook voor Focus Fantastique is gemaakt de losse jingle die ik al jaren zoek (Focus Fantastique draait weer een ouwe nummer 111111) zou toch leuk zijn als iemand daar nog wat van heeft liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een inderdaad hel mooi pakket, alleen de zang loopt niet synchroon met de muziek, bij een jingle moet de tekst pieken, zoals dat heet, als het dat niet doet moet je echt luisteren, zo van wat wordt er nu weer gezongen. In nederland waren we altijd erg sterk in het maken van slecht verstaanbare jingles, niet alles natuurlijk maar wel veel. In de USA zou deze jingle zonder meer zijn afgekeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn dank is groot rene, wat ben ik blij als een kind met dit fragment had ik maar het hele pakket weet wel dat bij ons in de buurt begin jaren 90 in arnhem en omstreken op 90.7FM ook Focus Fantastique zat als weekend station waarschijnlijk met een gekopieerd pakket uit belgie want er waren er meer van in nederland als piraat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.