Geplaatst 22 augustus 201411 jr. Ik heb ten behoeve van onze Veronica - 1959-1974 personeelsreunie een dubbel CD gemaakt met de geschiedenis van Veronica in een notendop. Alle oud collega's krijgen de dubbel CD mee om nog eens te luisteren naar het Veronica waar zij een aandeel in gehad hebben. Het was een heel uitzoek werk om de geschikte fragmenten die nu eens nauwelijks gebruikt waren te vinden en aan elkaar te monteren. Een soms ook erg emotioneel werkje. Twee forumleden hier hebben kunnen luisteren en zo kwamen we er achter dat ik het aandeel van Stan Haag en Bart van Leeuwen vergeten was. Enfin we waren net op tijd. Ad Bouman heeft de zaak "gemasterd", Stan en Bart ingemonteerd en onze Norderney "webmaster" Perry heeft de de hoes gemaakt op zijn sublieme wijze. Nu kunnen ze geperst worden..... En op z'n Veronica's, "net op tijd klaar......." Maar 1 fragment wil ik jullie niet onthouden. Ik kwam het tegen en deed mij herinneren aan de prachtige momenten die Ad en ik hebben beleefd als Henk Terlingen weer eens langs kwam en één van z'n prachtige imitaties ten gehore bracht. Ditmaal van Wim Kan. Het was bestemd voor het sportprogramma van Henk van Dorp. Hij, Henk T. deed dat gewoon, terwijl hij dat niet mocht van z'n baas bij de NOS Bob Spaak. Maar Henk had overal lak aan, ging zitten, riep "band loopt" en hup: We hebben de master nog maar hier een aircheck, als eerbetoon aan Henk en Henk. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-FFEQXW7PPHZV.mp3
Geplaatst 22 augustus 201411 jr. Juul, Leuk fragmentje, heb het met veel plezier beluisterd. Is er ook een datum bekend wanneer dit is uitgezonden? Jan-Fré
Geplaatst 23 augustus 201411 jr. Auteur Juul, Leuk fragmentje, heb het met veel plezier beluisterd. Is er ook een datum bekend wanneer dit is uitgezonden? Jan-Fré 5 sept 1971 tussen 11-12 uur. En dit zat in het begin.
Geplaatst 23 augustus 201411 jr. Als ik dit (weer) hoor, kan ik meer één ding concluderen, toen, was radio nog echt leuk
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.