Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Verkeer informatie spot Tom Collins

Featured Replies

Geplaatst

Hier nog een leuke verkeer spot gemaakt door Tom Cillins in zijn Veronica tijd.

Ook de Voo gebruikte deze spot een aantal jaren.

Dirk

Geplaatst

2 opmerkingen.

1. Tom Collins heeft samen met mij al deze verkeersspots gemaakt. Op een regenachtige zondagmiddag.

ik heb me de "pleuris" zitten knippen, maar ja het regende hé.

2. Graag als je een foto gebruikt die uit ons archief, ik heb de dia notabene zelf gemaakt, komt aan bronvermelding doen !

Zomaar wat spots en jingles op het forum kwakken vereist wel wat zorgvuldigheid Dirk !

PS En niet aankomen met:"sorry ik wist het niet".

Geplaatst

Sorry dat ik mij er als auteursrecht deskundige even mee bemoei maar op de "Google" gebruiksvoorwaarden zul je lezen dat er op de geplaatste afbeeldingen auteursrecht kan rusten.

Per definitie geldt dat dat geen vrijbrief is om klakkeloos andermans foto's te gebruiken al zijn de meeste gebruikers zich dat niet bewust.

Een vaak naïeve veronderstelling die in sommige gevallen vervelende consequenties kan hebben.

In de auteurswet staat:

Alleen de maker (lees fotograaf) heeft het alleenrecht te bepalen of en op welke wijze zijn werk openbaar gemaakt mag worden.

Even "Googelen" op auteurswet/recht zou ik willen zeggen! :D

P.S,

Zó maak je geen vrienden Dirk...

Geplaatst

Dank voor je uitleg Harm.

Ik werd er nu beetje echt boos over. Ik kan het even niet hebben. Zelf ben ik altijd zo zorgvuldig en nu kwam dit op het verkeerde moment...........

Ik weet wel hoe het werkt. Via Google  ( Tom Collins - Veronica)   zie de foto die Dirk plaatste en die foto komt uiteindelijk van de website van "Dit was Veronica" door Auke Kok. En de uitgever van Auke Kok heeft voor het plaatsten in het boek en de website gewoon betaald. Zo hoort het ook.

En....het boek van Auke is weer opnieuw uitgebracht met de originele kaft.  Mooi boek.

http://www.ditwasveronica.nl/beeld_geluid.asp

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.