Spring naar bijdragen

Verkeer informatie spot Tom Collins


skybird

Aanbevolen berichten

2 opmerkingen.

 

1. Tom Collins heeft samen met mij al deze verkeersspots gemaakt. Op een regenachtige zondagmiddag.

     ik heb me de "pleuris" zitten knippen, maar ja het regende hé.

 

2. Graag als je een foto gebruikt die uit ons archief, ik heb de dia notabene zelf gemaakt, komt aan bronvermelding doen !

 

Zomaar wat spots en jingles op het forum kwakken vereist wel wat zorgvuldigheid Dirk !

 

PS En niet aankomen met:"sorry ik wist het niet".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry dat ik mij er als auteursrecht deskundige even mee bemoei maar op de "Google" gebruiksvoorwaarden zul je lezen dat er op de geplaatste afbeeldingen auteursrecht kan rusten.

Per definitie geldt dat dat geen vrijbrief is om klakkeloos andermans foto's te gebruiken al zijn de meeste gebruikers zich dat niet bewust.

Een vaak naïeve veronderstelling die in sommige gevallen vervelende consequenties kan hebben.

 

In de auteurswet staat:

Alleen de maker (lees fotograaf) heeft het alleenrecht te bepalen of en op welke wijze zijn werk openbaar gemaakt mag worden.

 

Even "Googelen" op auteurswet/recht zou ik willen zeggen! :D

 

P.S,

 

Zó maak je geen vrienden Dirk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je uitleg Harm.

 

Ik werd er nu beetje echt boos over. Ik kan het even niet hebben. Zelf ben ik altijd zo zorgvuldig en nu kwam dit op het verkeerde moment...........

 

Ik weet wel hoe het werkt. Via Google  ( Tom Collins - Veronica)   zie de foto die Dirk plaatste en die foto komt uiteindelijk van de website van "Dit was Veronica" door Auke Kok. En de uitgever van Auke Kok heeft voor het plaatsten in het boek en de website gewoon betaald. Zo hoort het ook.

 

En....het boek van Auke is weer opnieuw uitgebracht met de originele kaft.  Mooi boek.

 

 

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.