Geplaatst 31 augustus 201411 jr. Ik kwam dit filmpje tegen over de Norderney. Het zou daar hebben gespookt volgens de maker van dit filmpje. Beetje vreemd verhaal.
Geplaatst 31 augustus 201411 jr. Inderdaad heeft het in het verleden gigantisch gespookt op, maar vooral rond de Norderney op de Noordzee
Geplaatst 31 augustus 201411 jr. Ik las in het boek van Bob Noakes dat het op de Mi Amigo ook al zou hebben gespookt. Dat valt allemaal onder het kopje 'folklore', zullen we maar denken.
Geplaatst 31 augustus 201411 jr. Na zoveel jaar heeft iedereen z'n eigen "waarheid", als het niet met documenten gestaafd kan worden.
Geplaatst 1 september 201411 jr. er zijn spook verhalen zat van op de schepen, sommige onderzoekers sluiten verhalen van nabij zend locaties uit, vanwege de straling die mensen dingen laat zien. Als ik onderweg geesten zie staan langs de weg dan is het tijd voor 45 minuten rust, over vermoeidheid laat je ook dingen zien.
Geplaatst 1 september 201411 jr. Inderdaad heeft het in het verleden gigantisch gespookt op, maar vooral rond de Norderney op de Noordzee 'Waarvan akte':
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.