Geplaatst 11 september 201411 jr. bron; website One More Thing. http://www.onemorething.nl/2014/09/8-dingen-die-je-nog-niet-wist-over-de-apple-watch/#more-2728669
Geplaatst 11 september 201411 jr. Overweeg je er eentje te kopen, Juul? Ziet er prachtig uit, al die spullen van Apple, maar ik schrik altijd wel van de prijzen.
Geplaatst 11 september 201411 jr. De techniek staat niet stil Ik heb van Apple alleen een iPad en daar ben ik wel tevreden over.
Geplaatst 12 september 201411 jr. Auteur Overweeg je er eentje te kopen, Juul? Ziet er prachtig uit, al die spullen van Apple, maar ik schrik altijd wel van de prijzen. Nee dat niet Paul, Sinds ik niet meer werk hoef ik niet meer zo precies op de tijd te letten. Dat was toen ik werkte wel anders. Alles op het tijdsein hé? Ik ben tevreden met m'n zeldzame Tissot die ik in Zwitserland kocht. En ja de vormgeving van Apple is fantastisch maar dat vind ik al sinds 1986.
Geplaatst 12 september 201411 jr. Ik heb verschillende appeltjes in huis maar dat horloge moet toch wel een flop worden...
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.