Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Ik was dus lid......nummer 3

Featured Replies

Geplaatst

Ontdek ik zo maar net bij het opruimen van m'n archief dat ik lidnummer 00003  was bij de VOS !

Nummer 3 dus.

Wie had dat ooit  gedacht. Was zeker nog voordat ik mij kritisch opstelde t.o.v de VOO.

(bleek later dat het mijn "meegaan naar de VOO" koste volgens Out later. Maar het is helemaal goed gekomen.

post-3161-0-29735600-1414349333_thumb.jp

Geplaatst

Ook ik hoorde bij de eerste lichting. Ik meldde me aan tegenover het station 's-Hertogenbosch, bij het monument 'de Draak'. Helaas kan ik het document nergens meer vinden.

Op mijn lidmaatschapskaart stond 'Japie Jansen', terwijl ik mezelf ook toen toch echt Jaap noemde, maar waarschijnlijk hadden ze het zo verstaan.

Mijn leeftijd zal ook wel hebben meegespeeld. Ik was tien jaar oud...

Geplaatst

Ik werd lid op 30 juni 1973 aan de Boulevard van Noordwijk en kreeg precies hetzelfde voorlopig lidmaatschapsbewijs. De gegevens moeat ik zelf invullen en er staat geen lidmaatschapsnummer op. Later kreeg ik via de post het echte lidmaatschapsbewijs en daar staat, naast mijn naam en adres, op: Lidmaatschap JUL 73 - JUN 74 en 8167112 (lidnr.).

Gr.thijs

Geplaatst

Tja, mijn 5 gulden aan postzegels was aan van Doorn niet besteed, ik was te jong om mee te tellen als lid van wat dan ook. Het was wel een goed gevoel, en de poster en de sticker waren ook ok ;)

Geplaatst

Ik vrees dat ik die 5 gulden destijds uitgaf aan een cassettebandje... :angel:

Maar wel leuk dat je de kaart terugvond, Juul!

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.