Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

KLM 'tourlabel'

Featured Replies

Geplaatst

Ik heb maar even een oude KLM reclame uit de kast getrokken nu het sterke merk dreigt te wankelen:

https://soundcloud.com/armtenrink/klm-70s

Geplaatst
  • Auteur

Ja, dit is zeker een van de mooiste.

Op mijn persoonlijke lijstje staan nog steeds LOIS, Berdie, Shellina en Essomix.

Maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten...

Geplaatst

Ha, ik heb nooit beseft dat Hans Keller weleens reclames heeft ingesproken. Ik breng zijn stem inderdaad meteen in verband met de fraaie documentaires die hij tientallen jaren lang voor de vpro maakte. Soms met muziek van Henny Vrienten. En hij was ook de man van de 'dode dichters almanak', het programma dat vorig jaar helaas werd wegbezuinigd.

En via die omweg moet ik dan ook weer aan Dick Klees denken. Ooit nieuwslezer bij Veronica, en later degene die (onder meer) jarenlang de vpro-programma's op tv aankondigde. Ook al zo'n stem die je bij blijft.

Geplaatst
  • Auteur

Volgens eigen zeggen dan, ik wist het ook niet...

www.klees.nl

Geplaatst

Veel is er niet van terug te vinden, maar hier een kort voorbeeld.

Geplaatst

Zelf besefte ik pas een jaar of vijf geleden dat het Dick Klees was; ik vond het altijd een typische vpro-stem. Het kan soms lang duren voordat het muntje valt...

Geplaatst

Zie de link van Harm: www.klees.nl

Geplaatst

Dick Klees is al jarenlang ook de stem van NPO2. Hij spreekt hier de promo's en verbindende teksten in. Heerlijke stem.

Geplaatst

Dick heeft maanden geleden helaas een hersen-infarct gehad, maar gelukkig is ie vrijwel hersteld. Vandaar dat ie op onze reunie met een mitella liep. En op de foto's daarmee te zien is.

En zoals Dick zelf  weer zegt, "Ik lees inmiddels beter dan de gemiddelde NOS lezer......"

Gelukkig maar.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.