Geplaatst 16 november 201411 jr. Wat een mooie geluidsinstallaties hadden we in 1971 hè. Uit de Record Mirror van 17 juli. En...8-track!
Geplaatst 16 november 201411 jr. Prachtig, hebben wij toch maar mooi allemaal meegemaakt ! Ik zie ook m'n cassette recorder uit die tijd. Dat vierkante Philips ding met die fader rechts.....
Geplaatst 16 november 201411 jr. Dit heb ik hier staan, Philips uit 1970/1971, made in Holland: Dit is overigens een van het net 'geleende' foto van iemand die zelfde set heeft staan.
Geplaatst 16 november 201411 jr. Ik kende iemand in die tijd die er in slaagde die 8 track spelers om te bouwen tot jinglemachine, kreeg hij de cassettes open? Dat weet ik niet meer. Her werd dus a poor mans cartmachine. De Garrard SP 25 heb ik tot 3 jaar geleden nog in mijn studio gebruikt, 2 stuks, "snelstart" werd een begrip dat je ruim moest zien met deze 60s draaitafels.1x in de rondte terug dan jankte het niet meer aan het begin vd plaat. Werd routine, met de vinger de slipmat vasthouden ben ik te lui voor .Dat onder het mom "dat horen ze toch niet op de middengolf". Prachtige advert. Paul de Haan.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.