Geplaatst 30 december 201410 jr. Vannacht nog een trilling gevoeld Paul (de Haan). Of zat het net iets meer richting Stad? Gelukkig is het hier in het Oldambt nog .. rustig. Goede jaarwisseling, ook aan alle anderen hier op het forum.
Geplaatst 30 december 201410 jr. Dag Gerrit, Ik voel met Groningers mee, maar ja, wat kan ik ander doen. Wij koken al met inductie. Gas gebruiken we alleen voor de cv. http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/article/detail/3820137/2014/12/30/Grillige-Groningse-bevingen-laten-zich-niet-voorspellen.dhtml
Geplaatst 30 december 201410 jr. Vannacht nog een trilling gevoeld Paul (de Haan). Of zat het net iets meer richting Stad? Gelukkig is het hier in het Oldambt nog .. rustig. Goede jaarwisseling, ook aan alle anderen hier op het forum. Nee Gerrit, niets vernomen. Morgen maak ik weer een rondje om het huis om te kijken of er schade is. We hebben inmiddels voor ongeveer 10000 Euri hier aan schade en reparaties gehad. Paul de Haan. Er Beeft Niets Boven Grunn!
Geplaatst 30 december 201410 jr. De huizen langs de A7 in Oost-Groningen worden zo wel lekker goedkoop. Gr.thijs
Geplaatst 30 december 201410 jr. De harde schijven met radio-opnamen zijn ook vannacht weer heel gebleven hier in de stad Groningen.
Geplaatst 30 december 201410 jr. De huizen langs de A7 in Oost-Groningen worden zo wel lekker goedkoop. Gr.thijs Thijs, er staan langs de A7 in Oost Groningen geen huizen, zouden ze er al staan en goedkoop zijn dan worden ze niet aan "Hollanders'" die op een kopie uit zijn verkocht. Eerst zijn de Friezen en Drenties aan de beurt. Paul de Haan.
Geplaatst 31 december 201410 jr. Auteur Hé Thijs, je zou ook kunnen met ons mee kunnen leven. Alleen Paul heeft al veel schade en er wonen hier nog meer Nederlanders. Hoop voor je Paul dat het niet te vaak gebeurt in 2015. GB.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.