Spring naar bijdragen

Gezocht Tune


Gast

Aanbevolen berichten

Paul,

 

Ik kan je helaas niet helpen aan een opname. Maar ik ben wel nieuwsgierig naar jou Don Allen info. Welke zender, programma, jaar? Want voor zover ik heb kunnen achterhalen was het alleen Gerard de Vries die deze single als tune gebruikte: Please login or register to see this link.

 

15nrvar.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Paul,

 

Ik ben benieuwd of de tune die jij zoekt klinkt als dit fragment. In de voorbereidingen op het Jim Reeves programma The Velvet Voice komt uiteraard via de live Opry shows van Jim deze tune voorbij, en ik vroeg me af of je deze bedoelde. Uiteraard zoek je dan de "kale" versie, dus laten we afwachten waar Juul meekomt, als hij "verwaaid"  het bos uit weet te raken.

 

Overigens heb ik bij diezelfde voorbereidingen ook de getoonde single van Vincent in mijn handen gehad, mocht dat de gezochte versie zijn, dan ga ik op zoek, maar misschien is dat ook wel de versie die Juul gaat plaatsen. Ik wacht het even af.

 

Groet,

 

Fred

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is de tune zoals Gerard hem gebruikte.  "DVD8-26" heet ie bij ons in het archief.

Maar het staat al lang niet meer op DVD maar zo ben ik na de DAT tapes verder gegaan.

 

 

Please login or register to see this link.

 

En ik was blij dat we weer heelhuids uit het bos kwamen.............

 

 

Paul je hebt 'em al, zie ik.

Ja, ik liep er nog aan te denken, "geen link op het forum", maar haastige spoed is zelden goed.

Zal wel door de wind komen en de boom die in het bos omviel vlakbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is de tune zoals Gerard hem gebruikte.  "DVD8-26" heet ie bij ons in het archief.

Maar het staat al lang niet meer op DVD maar zo ben ik na de DAT tapes verder gegaan.

 

 

Please login or register to see this link. ink verwijderd

 

En ik was blij dat we weer heelhuids uit het bos kwamen.............

 

Dat is hem Juul, bijzonder bedankt,erg blij mee.

En inderdaad spookt het momenteel int bos, gevaar voor vallende takken of zelfs hele bomen.

 

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Paul,

 

Ik ben benieuwd of de tune die jij zoekt klinkt als dit fragment. In de voorbereidingen op het Jim Reeves programma The Velvet Voice komt uiteraard via de live Opry shows van Jim deze tune voorbij, en ik vroeg me af of je deze bedoelde. Uiteraard zoek je dan de "kale" versie, dus laten we afwachten waar Juul meekomt, als hij "verwaaid"  het bos uit weet te raken.

 

Overigens heb ik bij diezelfde voorbereidingen ook de getoonde single van Vincent in mijn handen gehad, mocht dat de gezochte versie zijn, dan ga ik op zoek, maar misschien is dat ook wel de versie die Juul gaat plaatsen. Ik wacht het even af.

 

Groet,

 

Fred

 

Ik hem de juiste versie inmiddels via Juul, hartelijk dank voort meedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paul,

 

Ik kan je helaas niet helpen aan een opname. Maar ik ben wel nieuwsgierig naar jou Don Allen info. Welke zender, programma, jaar? Want voor zover ik heb kunnen achterhalen was het alleen Gerard de Vries die deze single als tune gebruikte: Please login or register to see this link.

 

15nrvar.png

 

Ook Don Allen gebruikte deze opname bij zijn C&W programma op Caroline North, 65-68 en ook wel op RNI. Het was 1 van de vele instrumentals die Don gebruikte, veelal als tweede na de openingsplaat of richting Top of the Hour. Het was niet zijn enige  "tune" en toegegeven het woord Tune is open voor discussie, tis wel een subliem instrumentaal werkje.

Ik maak uurtjes en kom wel eens een minuut of zo tekort, zet ze dan in. En inderdaad, als je een goede timing hebt en produced hoef je instr niet zo in te zetten, maar ik ben gemakzuchtig.

 

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, wij bij Veronica gebruikte veel van dat soort intstrumentaaltjes, wat te denken van "A Banda' - Herb Alpert  etc.

Kon de techn. het eind precies op tijd wegdraaien......

 

Dan hoef ik me niet te schamen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier was ik nog niet van op de hoogte dat je geen tune's meer mocht plaatsen, excuses derhalve. Het werd me duidelijk toen ik op de link van Juul drukte die me naar de"waarschuwing/mededeling"  stuurde.

 

Blijft over of de tune nu bij het afgebeelde singletje van Vincent hoort?

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.