Geplaatst 12 januari 201510 jr. Op 21 januari a.s. is het alweer 3 jaar geleden dat Jeroen Soer is overleden. Hier een promo voor de Nationale Hitparade (uit uitzending), door hem ingesproken. Opmerkelijk, omdat Jeroen voor de Vara werkte. Overigens is er een hele serie promo's voor de NHP gemaakt met deze muziek. Weet iemand wat dit is? SF
Geplaatst 25 januari 201510 jr. In reactie op mijzelf... Dit is de bewuste muziek, maar ik ben zo dom geweest om er niet bij te schrijven wie of wat dit is. Wie weet het? SF
Geplaatst 26 januari 201510 jr. Jeroen ( 'Bas') heeft de promo niet in 1985 ingesproken. Hij heeft het over zondagavond zes uur. Dat moet dus tussen 1 oktober 1982 en 1 oktober 1984 geweest zijn. Alleen in die periode zat de NH op zondag tussen zes en acht. Het zal voor 1 okt 1983 zijn geweest, vermoed ik. Tot die tijd immers stond de VARA achter de Nationale Hitparade: als er een Nederlandse hitparade in de VARA-programma's aan bod kwam, wat zeer beperkt het geval was, was het de NH. Zoals in het hitlijstenoverzicht in de Popkrant op dinsdagmiddag. Jeroen nam dit programma weleens over van vaste presentator Felix Meurders. Na 1 okt 1983 had de VARA zijn eigen alternatieve hitparade de Verrukkelijke 15 als leidraad van de programma's. Toen zal Jeroen, presentator van de V15, geen spotje meer voor Frits en diens hitlijst meer hebben ingesproken. Overigens kan ik je vraag over het muziekje niet beantwoorden. Edwin
Geplaatst 26 januari 201510 jr. Hallo Sonifex (hoe heet je echt?????) De muziek is uit Rocky II en Rocky III van Bill Conti: Conquest. Veel plezier ermee! Benno (zo heet ik echt) Jingleweb / Genootschap radiojingles en -tunes
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.