Geplaatst 15 februari 201510 jr. 'Verkennen en Ontdekken.' Zo heette een serie programma's die, volgens mij in de tweede helft van de jaren 60 's ochtends op School tv te zien was. Een trompetmuziekje. Maar hoe heette het en van wie was het? Iemand enig idee? Dank!
Geplaatst 15 februari 201510 jr. Nee ik kan je niet helpen maar ik heb ook mooie herinneringen aan School tv. Wel wat eerder denk ik. Ik schat eind jaren 50 en begin 60. Vooral een programma over Suriname staat mij nog bij. Sukses met zoeken René
Geplaatst 15 februari 201510 jr. Auteur Het malle is, Juul, dat ik me eigenlijk niet echt iets herinner van School TV, op die tune na. Ik kan het refrein nafluiten, maar daar houdt het mee op. James Last kan het niet zijn, want die werd pas wat later populair, dacht ik. Het is niet het geluid van Herb Albert, meen ik me te herinneren. Lastig.
Geplaatst 16 februari 201510 jr. Henk Westrus heeft eens een tune gemaakt voor School TV , is op onderstaande link te horen. http://www.nieuwstunes.nl/category/actualiteitenrubrieken/schooltv/ Vr gr Jan
Geplaatst 17 februari 201510 jr. Auteur Denk voor de moeite, Jan, maar dat is-ie niet. De deun waar ik op doel, is echt een heel stuk ouder. Niet later dan de 2e helft jaren 60. Ik heb ook geen idee of 't een bestaand nummer was of iets dat speciaal is gecomponeerd. Ik blijf zoeken! :-)
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.