Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Video-interview met Bull Verweij "Hoe hoort het eigenlijk" 1999

Featured Replies

Geplaatst

Een video-interview uit augustus 1999 met Bull Verweij uit het VOO programma "Hoe hoort het eigenlijk" van Theo van Gogh en Menno Buch. 

Ik zou bijna zeggen; Nou zo niet!

Martin van der Ven, waar ook deze tape weer vandaan komt, heeft er bijgeschreven: "Schandalig".

Oordeel zelf en laat het maar weten.  Helaas zit er een ietepiete stukje van Harry's Game in, dus voor alle mobile devices zoals Apple, Samsung etc. aub deze link gebruiken: http://www.youtubereplay.net/watch?v=3AHjgJphPqk

Helaas zit er een ietepiete stukje van Harry's Game in, dus voor alle mobile devices zoals Apple, Samsung etc. aub deze link gebruiken:

http://www.youtubereplay.net/watch?v=3AHjgJphPqk

In Trouw van dat jaar was ook al iets te lezen over dit merkwaardige presentatieduo: 

Buch en Van Gogh zijn elkaar behoorlijk zat

De een is glad en gelikt, de ander nurks en opruiend. Ze verschillen als dag en nacht: Menno Buch en Theo van Gogh. Juist daarom leek het dit tweetal spannend om samen een programma te maken.
Geplaatst

Een video-interview uit augustus 1999 met Bull Verweij uit het VOO programma "Hoe hoort het eigenlijk" van Theo van Gogh en Menno Buch. 

Ik zou bijna zeggen; Nou zo niet!

Martin van der Ven, waar ook deze tape weer vandaan komt, heeft er bijgeschreven: "Schandalig".

Oordeel zelf en laat het maar weten.

In Trouw van dat jaar was ook al iets te lezen over dit merkwaardige presentatieduo: 

Buch en Van Gogh zijn elkaar behoorlijk zat

De een is glad en gelikt, de ander nurks en opruiend. Ze verschillen als dag en nacht: Menno Buch en Theo van Gogh. Juist daarom leek het dit tweetal spannend om samen een programma te maken.

Onvoorstelbare schandalige lulkoek!

Dat dit ooit is uitgezonden...

Pierre

Addicted To Music

Geplaatst

De heren Buch en Gogh voeden een stukje op,das duidelijk. Wat nog veel duidelijker is dat Verweij niet kapot te krijgen was en zich kostelijk vermaakte. En bovenal straalde Verweij uit dat hij een tevreden mens op dat moment was, en daar gaat het om denk ik.

Paul de Haan.

Geplaatst

Wat een ongein. Het stomme is dat Van Gogh best een goede interviewer kon zijn, zoals hij meer dan eens bewees op AT5. Maar hier komt het eenvoudig niet tot een behoorlijk gesprek. Pure tijdverspilling, ook voor de kijker.

De VOO (als publieke omroep) stopte in 1995, dus als dit van 1999 is, moet dit van het commerciele Veronica zijn.

• 2 weeks later...
Geplaatst

Die beste oom Bull... "werkt dat voor Veronica??" misschien hadden ze m weer even directeur moeten maken, was het vlot klaar, allebei naar buiten, vecht het maar uit, ik hoor zo wel wat er van gekomen is :D wat kan ik genieten van deze man, gevoel voor humor en gelukkig kunnen zijn met "niks". Ik ga maar weer mijn tuintje spitten nu, en denk nog even aan oom Bull.....

• 4 weeks later...
Geplaatst

Heerlijk echt oom Bull ......... recht voor zijn raap systeem , niet van zijn stuk te krijgen 

kortom , ..... een mens zijn lust is een mens zijn leven , 

En dat deed bull ... voor 100%

HUMOR  met hoofdletters . :D

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.