Geplaatst 24 februari 201510 jr. Ik vond omroepers en omroepsters erg prettig op tv, het gaf iets warms en persoonlijks aan de avond.
Geplaatst 24 februari 201510 jr. Ik vond dit filmpje toen ik de kelder bij de TROS aan het door snuffelen was naar materiaal.
Geplaatst 28 februari 201510 jr. Jij hebt de presentatietekst vast niet geschreven, Juul. Mary heeft het over 'etherpiraten'...
Geplaatst 25 maart 201510 jr. Auteur Ik vond omroepers en omroepsters erg prettig op tv, het gaf iets warms en persoonlijks aan de avond. Helemaal mee eens.
Geplaatst 25 maart 201510 jr. Officieel heet de de docu ook "Zenders in Woelig water". Maar toen ie verkocht werd enkele jaren terug aan Strengholt werd de titel anders. En toen Mary de tekst uitsprak werkte ik nog gewoon bij Veronica. Ik heb regisseur Laurens Leeuwenberg er toen ik bij de TROS kwam wel op aangesproken. Hij ging later naar de VOO...........
Geplaatst 25 maart 201510 jr. Auteur Nog wat ouwe zooi gevonden. Gewoon leuk om nog even te zien en te horen dacht ik : http://www51.zippyshare.com/v/xMYhRiak/file.html Charmante vrouw met een plezierige stem.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.