Spring naar bijdragen

Uitzoekopname Radio Mi Amigo


Vincent

Aanbevolen berichten

W68 = volgens mij 17.58 - tot ca 18.42 op maandag 13 maart 1978. In het nieuws wordt gesproken over de gijzelingsactie provinciehuis Assen, de ontruiming van het gemeentehuis in Hilversum n.a.v. telefoontje en de korte bezetting bij het ministerie van algemene zaken in Den Haag. (RAF sympathisanten). Herleiden via google zoekpagina gaf mij de indruk dat dit dan 13 maart 1978 moet zijn. Op 14 maart na 14.00 uur werd het provinciehuis ontzet. En dit was het laatste nieuwsbericht van 'deze dag' vervolgens start de Jukebox met Ton Schippers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

W103

 

Ik het begin hoor je fragmenten uit 1974, 1975 o.a denk ik , misschien uit VVVR programma's.

Daarna.

Bestaat meestal uit fragmenten of stukken uit de fragmenten van de VVVR programma's De Geschiedenis van de zeezenders.

UIt maart 1976.

Nadat de samensteller van de cassette sprak rond 29 minuten live via de micro komen de VVVR's aan beurt met nrs 3 - 4 -5 o.a van januari en februari 1976.

Ook nog andere fragmenten uit tja...er volgen ook TROS fragmenten o.a Tom Mulder, bv de geschiedenis van de nederlandse popmuziek en meer varia

 

Dit is duidelijk een cassette van iemand die zelf een rommel programma wilde maken voor zichzelf als hobby en alles door elkaar gooit.

Persoonlijk heb ik dit ooit nog zelf geprobeerd maar wel achteraf gewist

 

In feite mag je dit afvoeren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.