Geplaatst 28 maart 201510 jr. In Nederbeat vanavond om 19.00 weer een enorme variatie aan artiesten van eigen bodem, o.a. dus Tinus Plotseling met zijn voorjaarsklassieker Trip trap door de tulpjes Ook het ruigere LP werk is te vinden, the Bintangs met Lora Lady bijvoorbeeld, we trappen af met the Earring, we eindigen met Greenfield en Cook, er tussen in???? Luisteren, dan weet je het :rolleyes: :rolleyes:
Geplaatst 28 maart 201510 jr. "Trip trap door de tulpjes", ik moet meteen denken aan je laatste aanwinst Jan. Rob V.
Geplaatst 28 maart 201510 jr. Auteur dan moet je er ook bij zeggen dat het een kas is Rob, maar daar komen geen tulpen in
Geplaatst 28 maart 201510 jr. Auteur Ja ja, ik houd het op tomaten, da's gezond (en sociaal...) en zwaar off topic.
Geplaatst 28 maart 201510 jr. Ja ja, ik houd het op tomaten, da's gezond (en sociaal...) en zwaar off topic. Juist ja, dan maar de Specials draaien met tomaatje, en dan zijn we weer aardig on-topic alhoewel .................. is het Nederbeat?? Rob V.
Geplaatst 30 maart 201510 jr. Auteur Dan houd ik het toch op een b-kantje van Shocking Blue uit begin 70 Rob, Pickin' tomatoes
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.