Geplaatst 1 mei 201510 jr. Hallo allemaal ik had vele jingels tunes en commercials van Veronica op mijn harde schijf staan helaas heb ik die allemaal gewist had er ongeveer 1500 Zou er iemand een aantal opnieuw kunnen plaatsen als het lukt zou ik er heel dankbaar voor zijn Gr John
Geplaatst 1 mei 201510 jr. Voor je allereerste posting vind ik dit niet zo'n hele goeie binnenkomer (...) "Vertouwen komt te voet enzovoorts" 1 mei 201510 jr. bewerkt door Harm ten Brink
Geplaatst 2 mei 201510 jr. Auteur Hallo Harm sorry dat dit raar binnenkomt ik ben wel langer lid maar ben van ziggo naar Kpn gegaan en moest me toen opnieuw aanmelden vandaar dat dit een beetje raar overkomt ik heb jou bijdrage altijd erg gewaardeerd maar ik dacht nu ik alles kwijt ben om het zo te proberen. Gr John Hermans
Geplaatst 2 mei 201510 jr. Auteur Hallo Juul als het mogelijk is graag de zeezendertijd van 1965 tot 1974 dat waren toch de mooiste jaren voor mij. Gr John
Geplaatst 2 mei 201510 jr. Sorry voor mijn achterdochtigheid, maar tot nu toe kom ik niet verder dan 3 postings onder jouw naam....
Geplaatst 3 mei 201510 jr. Auteur Hallo Harm 3 is inderdaad niet veel ik weet niet of dat te maken heeft met de overgang van ziggo naar kpn maar als je afgelopen jaren zoals hier en bij de buren jingels tunes en commercials hebt binnengehaald en alles is weg is toch wel erg jammer. Gr John
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.