Geplaatst 6 mei 201510 jr. Errol Brown, zanger van Hot Chocolate is overleden op 71 jarige leeftijd. Dit heeft zijn manager gemeld aan de BBC. De zanger werd in 1975 wereldberoemd met de hit You sexy Thing (I believe in Miracles). Hij scoorde behalve You sexy Thing ook hits als Every 1's A Winner en It Started With A Kiss. Errol, die in Jamaica werd geboren stierf aan leverkanker. 6 mei 201510 jr. bewerkt door Harm ten Brink
Geplaatst 6 mei 201510 jr. Ik zie nu pas dat dit deel van het forum Jingles, Tunes & Hits heet. Vandaar.... Mijn favoriete Hot Chocolate nummer is het relatief onbekende "No doubt about it". Errol Brown RIP. SF 6 mei 201510 jr. bewerkt door simonfex
Geplaatst 6 mei 201510 jr. Maar hier begon het ooit mee, The Hot Chocolate Band. Het leverde hun een contract met Apple op. Rob V. Naschrift: Omdat ik de vaut in ging, de link van de "remastered versie" uit 2010 geplaatst. Zo lijkt het nog wat. 6 mei 201510 jr. bewerkt door Rob Veld
Geplaatst 6 mei 201510 jr. Rob, je plaatst je zoek link van Youtube ipv de delen link. Die gaat niet werken. Ik neem aan dat je deze bedoelde:
Geplaatst 6 mei 201510 jr. Vautje, bedankt. Inderdaad Vincent "that's the one". Rob V. 6 mei 201510 jr. bewerkt door Rob Veld
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.