Posted May 22, 20159 yr Dutch radio (VOO) ‘Veronica's Popjournal’, 28 May, 1982, Interview Mick Jagger http://www2.zippyshare.com/v/hbVGFvX6/file.html
May 22, 20159 yr Author No offence, maar ik vind het meer Veronica's 'ruis' journaal Mocht je hem beter hebben, kom maar op Mij maak je er blij mee
May 23, 20159 yr No offence, maar ik vind het meer Veronica's 'ruis' journaal Hartelijk dank voor deze sfeervolle terugblik op mijn eerste concert. Een week later had de VOO de hele vrijdagmiddag (dwz hun blok van 14.00 tot 18.00) gewijd aan de Stones, met muziek uit de studio en repo's uit de Kuip.Trouwens: lekker opbouwend, Harm: klagen over de geluidskwaliteit, maar zelf geen betere versie hebben. Edwin
May 23, 20159 yr Author Edwin, zijn antwoord zegt genoeg. Die vrijdagmiddag heb ik ook op 2 CD's, mis een kwartiertje, maar geluid is top. Dankzij een vriend van mij die de tapes ooit bewaard had
May 23, 20159 yr Hartelijk dank voor deze sfeervolle terugblik op mijn eerste concert. Een week later had de VOO de hele vrijdagmiddag (dwz hun blok van 14.00 tot 18.00) gewijd aan de Stones, met muziek uit de studio en repo's uit de Kuip.Trouwens: lekker opbouwend, Harm: klagen over de geluidskwaliteit, maar zelf geen betere versie hebben. Edwin Dus je moet bij Albert Heijn ook niet klagen over de slechte aardbeien als je zelf geen betere hebt
May 23, 20159 yr Dus je moet bij Albert Heijn ook niet klagen over de slechte aardbeien als je zelf geen betere hebt Ik geloof niet dat wij met zijn allen heel veel geld uitgeven bij grootgrutter Ray. Evenmin prijst hij zich als zodanig aan. Zoals the Stones al dichtten in 1966: Take it or leave it Ik laat het hierbij.
May 23, 20159 yr Niet iedereen stelt mijn gevoel voor humor op prijs Ik zie trouwens bij het plaatje bij jouw naam dat je "hard lid" bent Harm. Over humor gesproken!
May 23, 20159 yr Dus het lijkt me beter niks meer te posten hier op dit forum Integendeel! Je moet mijn opmerking niet als kritiek opvatten. Ik zal me bij je toekomstige postings onthouden van commentaar.
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.