May 30, 201511 yr This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Is er iemand in het verzorgingsgebied die de opening op de 1602 wil opnemen?
May 30, 201511 yr Als je bedoelt dat het gaat om het opnemen vanaf de middengolf dan is mijn advies iemand in Friesland ivm de beperkte reikwijdte van de 188 meter als het om kwalitatief goede opnames moet gaan, Leeuwarden, Harlingen,Bolsward,Sneek, de PArochies,Sexbierum. De stream kan iedereen natuurlijk opnemen. Paul de Haan.
May 30, 201511 yr Author Het gaat mij om een goede AM opname. Ik kan ze zelf pas over een week of 6 maken als we in Oosterend zitten.
May 31, 201511 yr Het gaat mij om een goede AM opname. Ik kan ze zelf pas over een week of 6 maken als we in Oosterend zitten. Easterein, krekt! daar zit een prima eetcafe waar je goed kunt eten onder het mom van beter de bûk barst as it iten bedoarn
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.