Spring naar bijdragen

Lazer.NL.17022006.2003-2303uur.Rob Van Wezel (Ex Radio 192)


martinja

Aanbevolen berichten

Halloha

Ja het is met een s en eigenlijk is of was het Laser Radio, geen laserradio of wat dan ook. dat hier en daar opduikt

Lazer benaming heb ik overigens in het Golden Radio Archief in Vlaanderen al lang veranderd in Laser

De uitspraak, tja ik vind als je een station hebt als Laser je de s moet horen en niet moet uitspreken met een z, maar goed

Ik ontdek nu pas dat het over is met dit station

als je het internet opgaat kom je terecht via laserradio.nl naar een soort doorverwijzing = layzer radio

Layzer Radio in ieder geval niks voor mij om te gaan luisteren naar dit zogezegde omgevormde laser station

Om af te sluiten

Heden ten dage zou ik de tekst file veranderen van

Please login or register to see this link.

naar = Laser Radio - 20060217 - 2003-2303 - Rob Van Wezel

of Laser Radio.NL - 20060217 - 2003-2303 - Rob Van Wezel

 

Vriendelijke groeten, Jean-Pierre

Luister nu naar Radio Mi Amigo RSL Harwich vanaf de LV 18, helaas soms overstuurd maar toch leuk om te luisteren. Soms gaat ook daar wat fout aan boord van het lichtschip, wat je aan de zeezender schepen  doet denken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.