Spring naar bijdragen

Popmix nr. 4


Alex

Aanbevolen berichten

Popmix nr. 4 van 5 juni 1970. Hierin zien we ook Ad Visser als medewerker van het blad in de colofon voorkomen. Lezen we dat Red Bullit binnenkort naar Amerika gaat. In Close-up een foto van een Veronica boordploeg en Atze Veenstra. Een nieuwe naam voor het programma Jukebox en Feyenoord bij Veronica, Atze is met Ad de langste 'technieker', een bericht over het Veronica voetbalelftal, de mannen aan boord en wat is een plugger. Verder ook nog een close-up van Rob Out en de Top 100 allertijden van dat jaar. Ook deze weer uit de verzameling van Hans Meijering.

Veel 1970 leesplezier.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.    Please login or register to see this link.    Please login or register to see this link.

 

 

 

bewerkt door Alex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk om "onze Diana" te zien in deze popmix op pag. 8 en 9.

We waren allemaal ernstig verliefd op haar..................Zoals Ad altijd zei;"lekker ding".

Diana had ik sinds 1974 nooit meer gezien en vorig jaar heb ik haar opgespoord en was ze op onze Veronica reunie samen met haar collega promotiemensen van platenmaatschappijen.

oud collega dr. Harry knipschild heeft haar uitgebreid gesproken:

Please login or register to see this link.

 

Ik heb haar deze popmix nu ook maar toegestuurd Alex, vindt je wel goed denk ik.

hier de foto maar dan wat mooier....

044_diana_1.jpg

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.