Geplaatst 26 augustus 201510 jr. Popmix nr. 6 van 19 juni 1970 is er een met o.a. Een notulen van een Radio Veronica vergadering met daarin een notitie over een houten broek (misschien dat Juul weet waar dit over gaat) en "technisch geouwehoer". Ook een Close-up interview met Tom Collins, " 'n knul waar je verschrikkelijk fijn mee kan praten". Ukhm..wat staat Tom daar in die hoek boven die prullenbak te doen? Ook nog Marc de Raaf, plugger bij Dureco, Alles tof bij Veronica en een bericht dat Popmix véél gelezen is. Ook deze keer weer met dank aan Hans Meijering voor het delen van de Popmixen. Popmix nr. 6 19 juni 1970 Meer Popmix op WIKIRADIO 26 augustus 201510 jr. bewerkt door Alex
Geplaatst 26 augustus 201510 jr. Vergaderingen bij Veronica waren als een z.g "landdag", vaak erg chaotisch. En ook kregen soms dj's het met elkaar aan de stok. dat kon hoog oplopen. Eén vergadering staat mij nog verg bij, Klaas Vaak ( Tom Mulder) kreeg bonje met Tineke, en dat liep zo hoog op dat Tinus het pand verliet en Klaas ( Tom) op de balkon van de kamer van Out stond te schreeuwen of ze dan toch maar weer terug wilde komen......Ja, vriendjes, het was me soms wat. Tegenwoordig kunnen we er om lachen. De vergadering waaruit Stan citeert in deze bovenstaande Popmix daar heb ik geen verslag meer van en veel weet ik er ook niet meer van. Wel heb ik nog een verslag van de dj vergadering van 4 mei 1970. (4mei?, hielden we dan wel een minuut stilte?). Een klein stukje uit die vergadering......: ©Stichting Norderney. Ook in dit nummer een stukje over plugger Marc de Raaff. ( special voor forum lid Henk Roos, Marc woonde in de Mozartstraat , vlak bij jou dus ). Kijk maar naar de pijlen waar wij woonden, en jij woonde toch met "piratenzender" in de cirkel?
Geplaatst 26 augustus 201510 jr. Dus jij weet ook niet wat "een houten broek" is Juul Het Schijnt een periode van muziek te zijn, die nu te horen is op Lax Classics (Aldus een juffrouw, in een houten onderbroek) Gr. Bob
Geplaatst 27 augustus 201510 jr. Dus jij weet ook niet wat "een houten broek" is Juul Nee zo maar een "Stan Haagse" uitdrukking denk. zoiets van " ik wordt er gek van ?"
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.