Geplaatst 23 september 201510 jr. Gisterenavond ontdekte ik bij toeval een radio station in Engeland waar ik nu al helemaal gek op ben. Het is Classic Hits , Forest Gold in Epping Forest. Het is een hospital radio station, maar het is ook online te beluisteren en hebben inmiddels luisteraars over heel de wereld. Allemaal vrijwilligers. En het klinkt als een volwaardig radiostation.Het mooie is dat het heel anders en frisser klinkt dan een station als Gold, wat de overbekende platen draait. Ik heb zitten genieten van de breakfast show, weinig gepraat,maar heerlijke muziek. Een minder bekende plaat van Rupert Holmes wordt b v niet geschuwd. Op vrijdag avond hebben ze een offshore radio special.Als ik dit station moet beschrijven dan klinkt het als de lokale radio in de jaren 80 in Engeland, toen het naar mijn mening nog leuk was door meer verscheidenheid. http://www.forestgold.org.uk/
Geplaatst 23 september 201510 jr. Wim, Waar waar moet ik op klikken om te luisteren? Juul Juul: Hij zou het moeten doen direct na het openen van de website. Ik heb het in 2 verschillende browsers geprobeerd maar de muziek hapert dan iets. Kan aan Windows 10 liggen, want daar heb ik de laatste tijd al meer problemen mee gehad. Het beste is deze zender met een player direct via de url te beluisteren, dan klinkt die uitstekend.: : URL-link: http://s02.whooshserver.net:8063/live Gr, Melle
Geplaatst 23 september 201510 jr. Auteur Ik luister zelf via mijn internet radio , maar op mijn werk heb ik een Mac en daar doet hij het meteen als je op player klikt.
Geplaatst 23 september 201510 jr. Ik luister zelf via mijn internet radio , maar op mijn werk heb ik een Mac en daar doet hij het meteen als je op player klikt. Maar waar zit die player dan? Ik zie niks op mijn MAC. Wat ik wel zie in m'n download folder: ( "zooi") 23 september 201510 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 27 september 201510 jr. Ik heb eindelijk kunnen luisteren. In Safari en Firefox lukte het niet. Maar in browser "Opera" werkte het direct. In Safari bleef het hele midden veld gewoon leeg, dus ik zag de afbeelding enz. niet. Dit is wat ik in Firefox, de laatste versie, zie:
Geplaatst 27 september 201510 jr. Auteur Na een week luisteren vind ik het nog steeds een fijne zender. Mijn email werd zojuist voorgelezen in de requestshow. Erg leuk !
Geplaatst 27 september 201510 jr. Jazeker, het klonk als '' Wim from Amsterdam '' ongeveer rond 2320-2325 onze tijd, Ik was getuige haha. Ik heb het gehoord. Ben trouwens nog aan het luisteren! Dit na Caroline North 2015 dat rond 2200 uur eindigde. Overigens ook instrumentale worden hier gedraaid. het is eens wat anders. Goeie presentator ook. Groeten van Jean-Pierre
Geplaatst 28 september 201510 jr. Auteur Haha , hij zei Wim from Rotterdam omdat ik hem vertelt had , dat mijn woonplaats Zwijndrecht vlakbij Rotterdam ligt. En Zwijndrecht kunnen die Engelsen zo moeilijk uitspreken haha.
Geplaatst 29 september 201510 jr. Wim Mijn dochter van 31 vond het lang duren dat ik naar Classic Hits Forest luisterde Pa zei ze fttt is er geen andere muziek toen Chris volgens haar teveel rustige muziek na elkaar draaide Maar goed, ik dacht ...een Nederlander en een Vlaming luisteren naar het programma Beiden Van het Internet Radiocafé forum. Ik wist ook direct dat jij het was ..de tipgever Wim haha Ik was trouwens dit programma aan het opnemen voor mijn archief of voor Golden Radio Mooi dat deze radio bestaat, en dit verzoek programma met mooi verstaanbaar engels Ik begrijp je keuze voor Rotterdam heel goed! Ik wist het direct ..Rotterdam klopt niet maar doet hij voor de uitspraak dacht ik Als ze mijn familienaam uitspreken of Oostduinkerke is het ook herhalen en denk ik daar zijn we weer Soms denk ik dan dat mijn familienaam verfranst is Bij Radio Jackie uit SW London kent Lin Summers me ondertussen al vooral van de jaren 2012 2013 2014 Die noemt me Jean-Pierre de zeerover , geen familienaam , ze speelt op zeker Vriendelijke groet, Jean-Pierre
Geplaatst 5 oktober 201510 jr. Auteur Iedere keer sta ik weer versteld van de minder voorspelbare platen die ze hier draaien. Nu weer de vocale versie van Soul Coaxing die we als instrumental kennen van Raymond Lefevre , maar nu dus als If You Loved Me van Peggy March.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.