Spring naar bijdragen

Ik ontdekte Classic Hits Forest Gold


wim1958

Aanbevolen berichten

Gisterenavond ontdekte ik bij toeval een radio station in Engeland waar ik nu al helemaal gek op ben. Het is Classic Hits , Forest Gold in Epping Forest.

Het is een hospital radio station, maar het is ook online te beluisteren en hebben inmiddels luisteraars over heel de wereld. Allemaal vrijwilligers. En het klinkt als een volwaardig radiostation.
Het mooie is dat het heel anders en frisser klinkt dan een station als Gold, wat de overbekende platen draait. Ik heb zitten genieten van de breakfast show, weinig gepraat,
maar heerlijke muziek. Een minder bekende plaat van Rupert Holmes wordt b v niet geschuwd. Op vrijdag avond hebben ze een offshore radio special.
Als ik dit station moet beschrijven dan klinkt het als de lokale radio in de jaren 80 in Engeland, toen het naar mijn mening nog leuk was door meer verscheidenheid.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wim,

Waar waar moet ik op klikken om te luisteren?

Juul

Juul:

Hij zou het moeten doen direct na het openen van de website. Ik heb het in 2 verschillende browsers geprobeerd maar de muziek hapert dan iets. Kan aan Windows 10 liggen, want daar heb ik de laatste tijd al meer problemen mee gehad. Het beste is deze zender met een player direct via de url te beluisteren, dan klinkt die uitstekend.: :  URL-link:  Please login or register to see this link.

Gr, Melle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik luister zelf via mijn internet radio , maar op mijn werk heb ik een Mac en daar doet hij het meteen als je op player klikt.

Maar waar zit die player dan?

 

Ik zie niks op mijn MAC.

 

Wat ik wel zie in m'n download folder: ( "zooi")

 

 

UK.jpg

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker, het klonk als  '' Wim from Amsterdam ''  ongeveer rond 2320-2325 onze tijd, Ik was getuige haha. Ik heb het gehoord.

Ben trouwens nog aan het luisteren! Dit na Caroline North 2015 dat rond 2200 uur eindigde.

Overigens ook instrumentale worden hier gedraaid. het is eens wat anders. Goeie presentator ook.

Groeten van Jean-Pierre

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wim

Mijn dochter van 31 vond het lang duren dat ik naar Classic Hits Forest luisterde

Pa zei ze fttt is er geen andere muziek toen Chris volgens haar teveel rustige muziek na elkaar draaide

Maar goed, ik dacht ...een Nederlander en een Vlaming luisteren naar het programma

Beiden Van het Internet Radiocafé forum. Ik wist ook direct dat jij het was ..de tipgever Wim haha

Ik was trouwens dit programma aan het opnemen voor mijn archief of voor Golden Radio

Mooi dat deze radio bestaat, en dit verzoek programma met mooi verstaanbaar engels

Ik begrijp je keuze voor Rotterdam heel goed! Ik wist het direct ..Rotterdam klopt niet maar doet hij voor de uitspraak dacht ik

Als ze mijn familienaam uitspreken of Oostduinkerke is het ook herhalen en denk ik daar zijn we weer

Soms denk ik dan dat mijn familienaam verfranst is

Bij Radio Jackie uit SW London kent Lin Summers me ondertussen al vooral van de jaren 2012 2013 2014

Die noemt me Jean-Pierre de zeerover , geen familienaam , ze speelt op zeker

 

Vriendelijke groet, Jean-Pierre

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.