Geplaatst 21 oktober 201510 jr. Weet iemand van wanneer dit programma dateert. Groet, Bertus http://www38.zippyshare.com/v/0F49Tq8i/file.html 22 oktober 201510 jr. bewerkt door bertus Titel aangepast op basis van info van Juul
Geplaatst 21 oktober 201510 jr. Komt ie: ik heb 'em zelf "technisch begeleid"……………….. Dit heb ik in ons archief geschreven. ============== opname datum: 26 februari 1970. Een prachtige "paniek Lexjo". Het was de bedoeling dat het programma werd uitgezonden als de actuele banden niet aan boord waren! Het is onduidelijk of dit programma ooit is uitgezonden. In het prog. zit ook een jingle gemaakt door de Engelse groep "The Web". Lex draait platen onder het moto: “Lex Hardings plaat van de week." De plaat werd iedere werkdag vanaf de zomer 1968- tot eind 1969 om 15.00 uur gedraaid! Mooie platen. ======================== De doos met mijn handschrift en dat van Lex.
Geplaatst 21 oktober 201510 jr. Auteur Juul, hartelijke dank. Het is zeker een mooi programma. Groet, Bertus
Geplaatst 22 oktober 201510 jr. Alles van Lex is gewoon leuk om te bewaren en gewoon weer eens terug te luisteren
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.