Geplaatst 14 januari 20169 jr. Ik heb een Amerikaanse persing van MGM hier liggen maar die is volledig grijs gedraaid... Wie kan mij helpen met: - There's a kind of hush - No milk today - East west. Graag een PB.
Geplaatst 14 januari 20169 jr. Auteur Waarvoor hartelijk dank! En de soep was inderdaad lekker, gewoon van de slager...
Geplaatst 14 januari 20169 jr. 18 minuten geleden zei Harm ten Brink: Waarvoor hartelijk dank! En de soep was inderdaad lekker, gewoon van de slager... Zelf maken is nog lekkerder.
Geplaatst 14 januari 20169 jr. Zo is dat. En zelfgemaakt of van de slager is altijd lekkerder dan zo'n dertien-in-een-dozijnblik van Unox.
Geplaatst 14 januari 20169 jr. Auteur 1 uur geleden zei Vincent: Zelf maken is nog lekkerder. Zeker maar ik vond het voor vandaag wat teveel werk. En de slager heeft niet altijd hamschijven voorradig. 1 uur geleden zei Paul: Zo is dat. En zelfgemaakt of van de slager is altijd lekkerder dan zo'n dertien-in-een-dozijnblik van Unox. Met enige schaamte moet ik bekennen dat ik die Unox soep vroeger best lekker vond... Tegenwoordig is mijn credo: "Het leven is te kort om troep te eten".
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.