Posted January 14, 20169 yr Ik heb een Amerikaanse persing van MGM hier liggen maar die is volledig grijs gedraaid... Wie kan mij helpen met: - There's a kind of hush - No milk today - East west. Graag een PB.
January 14, 20169 yr Author Waarvoor hartelijk dank! En de soep was inderdaad lekker, gewoon van de slager...
January 14, 20169 yr 18 minuten geleden zei Harm ten Brink: Waarvoor hartelijk dank! En de soep was inderdaad lekker, gewoon van de slager... Zelf maken is nog lekkerder.
January 14, 20169 yr Zo is dat. En zelfgemaakt of van de slager is altijd lekkerder dan zo'n dertien-in-een-dozijnblik van Unox.
January 14, 20169 yr Author 1 uur geleden zei Vincent: Zelf maken is nog lekkerder. Zeker maar ik vond het voor vandaag wat teveel werk. En de slager heeft niet altijd hamschijven voorradig. 1 uur geleden zei Paul: Zo is dat. En zelfgemaakt of van de slager is altijd lekkerder dan zo'n dertien-in-een-dozijnblik van Unox. Met enige schaamte moet ik bekennen dat ik die Unox soep vroeger best lekker vond... Tegenwoordig is mijn credo: "Het leven is te kort om troep te eten".
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.