Geplaatst 24 januari 20169 jr. Eind vorig jaar is er eenmalig een tijdschrift uitgegeven n.a.v. 50 jaar 3fm (bedoel niet het boek van Arjan Snijders) Heeft iemand dit digitaal en bereid dit beschikbaar te stellen? Alvast veel dank!
Geplaatst 1 februari 20169 jr. Dit was te koop op de radiodag in 2015 in het museum in Hoek van Holland Ik kocht het en ook het boek Helaas digitaal kan ik je niet helpen. En als het digitaal kan is het dan wel wettelijk om het hier ter beschikking te stellen ? Nee dacht ik Dus aankopen de papieren versie! Jean-Pierre
Geplaatst 1 februari 20169 jr. 3 uur geleden zei Jean-Pierre De Zeerover: En als het digitaal kan is het dan wel wettelijk om het hier ter beschikking te stellen ? Nee dacht ik Dus aankopen de papieren versie! Jean-Pierre Klopt helemaal Jean-Pierre.
Geplaatst 1 februari 20169 jr. 2 uur geleden zei Vincent: Klopt helemaal Jean-Pierre. Waar is het tijdschrift te koop? gr.thijs
Geplaatst 1 februari 20169 jr. Kijk eens even hier : http://www.rockart.nl/webshop/product_info.php?cPath=3_29&products_id=5000&osCsid=c8cd1c8a35f9cdb59538e06de4eb6ae9 Hier vind je alle info, ook hun shop en contact gegevens ik kocht in het museum diverse boeken en dit tijdschrift of magazine in mijn ogen. Prachtig stuk in kleur met ook hoop foto's. Ik steunde met mijn aankoop aldaar ook het museum. Ik was ook blij dit museum eens te mogen zien dankzij mijn vriend Walter, De reisafstand is voor mij te ver in verband met de onbekende ziekte Mystenia Gravis. Die opdook in volle glorie eind 2012 maar goed laat ik het over de boeken hebben ....niet over mezelf. In het museum gezien dat 3 x na elkaar het de Vlamingen waren die het boek kochten, het magazine leek minder populair. Maar ja er is zoveel keuze en te koop dat mensen soms ook een keuze moeten maken. Of je ziet of vergeet toch een boek, ach dit of volgend jaar ..het komt nog in mijn bezit denk ik dan. Ooit kocht ik een boek van Arjan Snijders aan hemzelf en daar haalde ik al veel info uit om mijn teksten van Veronica files te vervolledigen, ik bedoel de VOO tijd bv. IK bedoel dit prachtwerk : http://www.rockart.nl/webshop/product_info.php?cPath=3_29&products_id=475&osCsid=c8cd1c8a35f9cdb59538e06de4eb6ae9 Ik hoop je wat had aan mijn info. Als je iets zoekt wat je niet vind in de website shop van Rock-Art bel ze dan even of mail Vriendelijke groet, Jean-Pierre 1 februari 20169 jr. bewerkt door Jean-Pierre De Zeerover aanpassing verder
Geplaatst 1 februari 20169 jr. 9 minuten geleden zei Jean-Pierre De Zeerover: Kijk eens even hier : http://www.rockart.nl/webshop/product_info.php?cPath=3_29&products_id=5000&osCsid=c8cd1c8a35f9cdb59538e06de4eb6ae9 Hier vind je alle info, ook hun shop en contact gegevens ik kocht in het museum diverse boeken en dit tijdschrift of magazine in mijn ogen. Prachtig stuk in kleur met ook hoop foto's. Ik steunde met mijn aankoop aldaar ook het museum. Ik was ook blij dit museum eens te mogen zien dankzij mijn vriend Walter, De reisafstand is voor mij te ver in verband met de onbekende ziekte Mystenia Gravis. Die opdook in volle glorie eind 2012 maar goed laat ik het over de boeken hebben ....niet over mezelf. In het museum gezien dat 3 x na elkaar het de Vlamingen waren die het boek kochten, het magazine leek minder populair. Maar ja er is zoveel keuze en te koop dat mensen soms ook een keuze moeten maken. Of je ziet of vergeet toch een boek, ach dit of volgend jaar ..het komt nog in mijn bezit denk ik dan. Ooit kocht ik een boek van Arjan Snijders aan hemzelf en daar haalde ik al veel info uit om mijn teksten van Veronica files te vervolledigen, ik bedoel de VOO tijd bv. IK bedoel dit prachtwerk : http://www.rockart.nl/webshop/product_info.php?cPath=3_29&products_id=475&osCsid=c8cd1c8a35f9cdb59538e06de4eb6ae9 Ik hoop je wat had aan mijn info. Als je iets zoekt wat je niet vind in de website shop van Rock-Art bel ze dan even of mail Vriendelijke groet, Jean-Pierre Bedankt voor de informatie. Als ik binnenkort in Rock-Art ben hou ik het in gedachte. gr.thijs
Geplaatst 1 februari 20169 jr. Auteur Dank voor de info, Jean-Pierre. Kon het blad hier niet meer in de kiosk krijgen. Weet nu waar ik moet zijn!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.