Spring naar bijdragen

Magazine 50 jaar 3FM


arno

Aanbevolen berichten

Kijk eens even hier :

Please login or register to see this link.

Hier vind je alle info, ook hun shop en contact gegevens

ik kocht in het museum diverse boeken en dit tijdschrift of magazine in mijn ogen. Prachtig stuk in kleur met ook hoop foto's.

Ik steunde met mijn aankoop aldaar ook het museum. Ik was ook blij dit museum eens te mogen zien dankzij mijn vriend Walter,  De reisafstand is voor mij te ver in verband met de onbekende ziekte Mystenia Gravis.

Die opdook in volle glorie eind 2012 maar goed laat ik het over de boeken hebben ....niet over mezelf.

In het museum gezien dat 3 x na elkaar het de Vlamingen waren die het boek kochten, het magazine leek minder populair. Maar ja er is zoveel keuze en te koop dat mensen soms ook een keuze moeten maken.

Of je ziet of vergeet toch een boek, ach dit of volgend jaar ..het komt nog in mijn bezit denk ik dan.

Ooit kocht ik een boek van Arjan Snijders aan hemzelf en daar haalde ik al veel info uit om mijn teksten van Veronica files te vervolledigen, ik bedoel de VOO tijd bv. IK bedoel dit prachtwerk : 

Please login or register to see this link.

Ik hoop je wat had aan mijn info.

Als je iets zoekt wat je niet vind in de website shop van Rock-Art bel ze dan even of mail

Vriendelijke groet, Jean-Pierre

 

bewerkt door Jean-Pierre De Zeerover
aanpassing verder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Jean-Pierre De Zeerover:

Kijk eens even hier :

Please login or register to see this link.

Hier vind je alle info, ook hun shop en contact gegevens

ik kocht in het museum diverse boeken en dit tijdschrift of magazine in mijn ogen. Prachtig stuk in kleur met ook hoop foto's.

Ik steunde met mijn aankoop aldaar ook het museum. Ik was ook blij dit museum eens te mogen zien dankzij mijn vriend Walter,  De reisafstand is voor mij te ver in verband met de onbekende ziekte Mystenia Gravis.

Die opdook in volle glorie eind 2012 maar goed laat ik het over de boeken hebben ....niet over mezelf.

In het museum gezien dat 3 x na elkaar het de Vlamingen waren die het boek kochten, het magazine leek minder populair. Maar ja er is zoveel keuze en te koop dat mensen soms ook een keuze moeten maken.

Of je ziet of vergeet toch een boek, ach dit of volgend jaar ..het komt nog in mijn bezit denk ik dan.

Ooit kocht ik een boek van Arjan Snijders aan hemzelf en daar haalde ik al veel info uit om mijn teksten van Veronica files te vervolledigen, ik bedoel de VOO tijd bv. IK bedoel dit prachtwerk : 

Please login or register to see this link.

Ik hoop je wat had aan mijn info.

Als je iets zoekt wat je niet vind in de website shop van Rock-Art bel ze dan even of mail

Vriendelijke groet, Jean-Pierre

 

Bedankt voor de informatie. Als ik binnenkort in Rock-Art ben hou ik het in gedachte.

gr.thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6416
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Don Canary Kaz
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.