Geplaatst 28 maart 20169 jr. Vanavond op SBS9 The boat that rocked. Ik zal niet kijken, niet zo interessant maar wel wil ik jullie informeren. Juul
Geplaatst 28 maart 20169 jr. Leuke muziekfilm, in 2009 voor de eerste keer gezien in een bioscoop in Harwich toen hij net uit was. Een jaar eerder de spelers uit de film ontmoet op de Ross Revenge. Zij kwamen met Pasen 2008 aan boord tijdens de 44 Years Radio Caroline uitzending, Het mengpaneel en de platenspelers in de film komen uit de Caroline studio aan boord van de Ross. Hier de foto van de kale Caroline studio in 2008:
Geplaatst 28 maart 20169 jr. Zouden ze het vandaag programmeren omdat Caroline op 28 maart 1964 startte ?
Geplaatst 29 maart 20169 jr. 18 uur geleden zei Juul: Vanavond op SBS9 The boat that rocked. Ik zal niet kijken, niet zo interessant maar wel wil ik jullie informeren. Juul Met een kijkdichtheid van 0,2%, een marktaandeel van 0,5 % en 33.000 kijkers, het best bekeken programma van SBS 9 gisterenavond! (Bron: SKO). Gr.thijs
Geplaatst 29 maart 20169 jr. Auteur 15 uur geleden zei hans558: Zouden ze het vandaag programmeren omdat Caroline op 28 maart 1964 startte ? "wat denk je zelf?"..........hi Ze hebben geen idee vermoed ik.
Geplaatst 31 maart 20169 jr. Ik kocht de dvd destijds in Engeland en keek hem zo snel mogelijk. Daarna heb ik hem ook zo snel mogelijk weer weg geven, ik vond er niks aan. Alleen de opnamen van het schip vond ik mooi.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.