Spring naar bijdragen

Eric Beekman (Marcel Out) overleden


Harm ten Brink

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

op zijn lokaal station bracht hij nog regelmatig hulde aan de radiovrienden en radiostations van toen. Via internet waren die af en toe te ontvangen, soms ook niet.

Please login or register to see this link.

een programma van Seaport FM 12 febr.2008 met Eric Beekman hier samen met Astrid Nijgh. Ik moet nog wel ergens nog programma's liggen hebben.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
Op 30-4-2016 om 02:00 zei bert ree:

op zijn lokaal station bracht hij nog regelmatig hulde aan de radiovrienden en radiostations van toen. Via internet waren die af en toe te ontvangen, soms ook niet.

Please login or register to see this link.

een programma van Seaport FM 12 febr.2008 met Eric Beekman hier samen met Astrid Nijgh. Ik moet nog wel ergens nog programma's liggen hebben.

 

File has expired and does not exist anymore on this server

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei bert ree:

SeaportFM_20100613_1700-1800(MuziekuitZee-ErikBeekman&LeendertVingerling).mp3"
Your file URL: Please login or register to see this link.


"SeaportFM_20100613_1600-1700(MuziekuitZee-ErikBeekman&LeendertVingerling).mp3"
Your file URL: Please login or register to see this link.

 

Seaport FM was maar en af toe echt via internet te ontvangen, eigenlijk meer niet dan wel. Hier samen met Leendert Vingerling (Jan Olienood-Lane Dewinter-Otto Dewinter)

 

Albert, bedankt voor het opnieuw aanbieden.  Ik schrik er van dat het alweer bijna acht jaar geleden is opgenomen.

 

Marcel Out ,achterneef van Rob Out, was een heel prettige persoonlijkheid.  Hij bereidde zijn interviews erg goed voor.  Het was een telefonisch interview dat in een keer is opgenomen. De muziek en verbindende teksten heeft hij later gemonteerd.

 

Salut

Leendert

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik was al een tijdje aan het zoeken naar de opnames van Seaport, toevallig kwam ik er tegen op een laptop, waar ik met veel vertraging de gegevens hebt kunnen recupereren. De komende dagen denk ik wel om nog enkele opnames terug te vinden van dit programma. Ook bij het interview met Look Boden was het duidelijk dat hij zich goed had voorbereid en dat hij precies wist hoe de geschiedenis in elkaar zat. Af en toe was dit programma soms beperkt tot een aantal singels en jingels van de zeezenders of werden herhalingen uitgezonden.

Bij een aantal andere programma's is het erg vast te stellen dat ze er weinig of niks van afweten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

SeaportFM_20100425_1600-1700(MuziekuitZee-ErikBeekman&FredBolland).mp3"
Your file URL: Please login or register to see this link.


"SeaportFM_20100425_1700-1800(MuziekuitZee-ErikBeekman&FredBolland).mp3"
Your file URL: Please login or register to see this link.

hier met Fred Bolland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.