Geplaatst 28 april 20169 jr. Gisteren kwam hij voorbij: de vraag van een luisteraar over de jingle Een hele goede middag. Op 1:30 in de uitzending hoor je het: Ela Ela van Axis. NPO_Radio2-20160427-1400-1600-CorneKlijn-StendersPlatenbonanza Gerard Ekdom gebruikt de Een hele goede morgen versie. Op 15 april 1972 werd deze plaat gekozen als Alarmschijf op Radio Veronica en als Kanskaart van Ferry Maat op Radio Noordzee. Radiopedia: http://www.radiopedia.nl/wiki/Ela_Ela_(Axis)
Geplaatst 28 april 20169 jr. Vincent, Dit singeltje staat hier al jaren in de platen kast! Vooral het stukje 'orgelmuziek' ongeveer in het midden van deze plaat vind ik nog steeds prachtig om te horen. In het hoesje van mijn exemplaar zitten links en rechts kleine gaatjes. Toen ik hem kocht was hij net uit de Top 10 verdwenen. Mijn exemplaar hing in de vitrine van de platenzaak waar de Top 10 singeltjes op volgorde werden opgehangen d.m.v. links en rechts een punaise. Vielen ze uit de Top 10 dan kwamen ze weer in de platenbak... Met een groet, HA
Geplaatst 7 mei 20169 jr. Op 28-4-2016 om 20:33 zei Hotel Amigo: Vincent, Dit singeltje staat hier al jaren in de platen kast! Vooral het stukje 'orgelmuziek' ongeveer in het midden van deze plaat vind ik nog steeds prachtig om te horen. In het hoesje van mijn exemplaar zitten links en rechts kleine gaatjes. Toen ik hem kocht was hij net uit de Top 10 verdwenen. Mijn exemplaar hing in de vitrine van de platenzaak waar de Top 10 singeltjes op volgorde werden opgehangen d.m.v. links en rechts een punaise. Vielen ze uit de Top 10 dan kwamen ze weer in de platenbak... Met een groet, HA Ik weet niet hoe stedelijk (of dorps) je woonde, maar om die reden zou ik een andere platenzaak hebben gezocht. Edwin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.